آنچلوتی: نتایج بازی‌های پیش‌فصل برای ما اهمیتی ندارد

اقتصاد ایران: سرمربی رئال مادرید که تیمش در هر دو بازی تور پیش‌فصل آمریکا مقابل میلان و بارسلونا تن به شکست داده است، می‌گوید نتایج بازی‌های پیش‌فصل برای آنها اهمیتی ندارد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگردانش پس از شکست یک بر صفر مقابل میلان، بامداد امروز (یکشنبه) در دومین دیدار دوستانه‌ خود در تور پیش‌فصل آمریکا هم با نتیجه 2 بر یک مغلوب بارسلونا شدند، پس از این دیدار گفت: ما در همین مسیر به کار خود در آماده‌سازی پیش‌فصل ادامه خواهیم داد. بازیکنان کم‌کم به جمع ما اضافه می‌شوند و ما از این بازی‌ها به شکلی مثبت استفاده می‌کنیم تا دقایقی را برای بازی کردن به بازیکنانی که دیرتر به جمع ما ملحق شده‌اند، بدهیم.

وی در مورد دو شکستی که تیمش در تور پیش‌فصل آمریکا خورده است، خاطر نشان کرد: ما از این بابت عصبانی نیستیم. اینها بازی‌های دوستانه پیش‌فصل هستند و نتیجه برای ما اهمیتی ندارد. اردوی پیش‌فصل بازیکنان را برای فصل جدید آماده می‌کند. این بازی‌ها برای این است تا به بازیکنان فرصت بازی بدهیم. ما از تاریخ هفتم آگوست (18 مرداد - روز پس از آخرین بازی دوستانه که باید خود را برای سوپرجام اسپانیا آماده کنند) به بعد روی همه چیز تمرکز خواهیم کرد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین در تمجید از ستاره برزیلی تیمش و کاپیتان کهکشانی‌ها اظهار داشت: وینیسیوس در فرم و شکل خیلی خوبی به تیم بازگشته است، چون در طول تعطیلات تابستانی بدنش را در شرایط خیلی خوبی نگه داشته است. لوکا مودریچ هم در شرایط بدنی فوق‌العاده‌ای است.

کارلتو درباره مدافع میانی 16 ساله رئال کاستیا که در حال حاضر با تیم اصلی رئال مادرید کار می‌کند، یادآور شد: خوان مارتینس نیاز به زمان دارد. او کیفیت خوبی از خود نشان داده است، اما نیاز به پیشرفت دارد. مارتینس هنوز جوان است و ما از داشتن او در آکادمی‌مان بسیار خوشحالیم.

آنچلوتی در پایان درباه اینکه آیا در آخرین بازی دوستانه‌شان در پیش‌فصل که مقابل چلسی خواهد بود، از لونین دروازه‌بان اوکراینی‌اش استفاده خواهد کرد، اظهار داشت: کورتوا در این مسابقه (دیدار با بارسلونا) به میدان رفت و در بازی بعدی خواهیم دید که چه می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ