پوستر دومین نمایشگاه ملی «فن نما» رونمایی شد

اقتصاد ایران: اصفهان- پوستر دومین نمایشگاه ملی فن نما در سال ۱۴۰۳ صبح امروز با حضور شهردار اصفهان در صحن شورای اسلامی شهر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پوستر دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری با عنوان اختصاری فن نما صبح امروز یکشنبه در صحن شورای اسلامی شهر اصفهان، با حضور علی قاسم زاده شهردار و جمعی از مدیران شهری رونمایی شد.

در این آئین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قطبی مرکز خانه خلاق و نوآوری اشراق با بیان اینکه امروزه بسیاری از مشکلات شهری با کمک فناوری‌های نوین رفع می‌شود، اظهار داشت: برای حل چالش‌ها و نیازهای شهری باید نمایشگاه فن نما توسعه یابد.

وی افزود: لازم است زمینه‌ای برای ورود شرکت‌ها و فناوری‌های ملی و بین المللی فراهم و از این مهم بیش از پیش پیشتیبانی و حمایت شود.

دومین نمایشگاه ملی فن نما قرار است دهم تا سیزدهم مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار شود.

نخستین نمایشگاه ملی فن نما نیز مهرماه ماه سال گذشته با حضور بیش از ۸۸ تیم فناور و کسب و کار دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار شده بود.

فن نما، نمایشگاهی است که با حضور صاحبان صنایع، بازرگانان، شرکت‌های دانش‌بنیان، دستگاه‌های اجرایی، مدیران نهادها و خلاقان برگزار می‌شود و اهدافی نظیر معرفی محصولات و خدمات فناورانه، تعامل صنایع بزرگ با دانش‌بنیان‌ها، رشد طبقه خلاق شهر و ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاران و درنهایت تجاری‌سازی محصولات فناورانه نوین را پوشش می‌دهد.‌

در برگزاری این رخداد، سازمان‌هایی از جمله شهرداری اصفهان، استانداری، شهرک علمی و تحقیقاتی دانشگاه صنعتی، دانشگاه اصفهان، منطقه ویژه علم و فناوری، صاحبان صنایع، بازرگانان، دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری، شرکت دانش‌بنیان، کارآفرینان، اعضای هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگران مشارکت دارند.‌

هدف از برگزاری این نمایشگاه روایت کارآمدی از زنجیره نوآوری و فناوری در حل مسائل ملی و منطقه‌ای و ارزش آفرینی ملی، تکمیل زنجیره ارزش با تمرکز بر ارتباطات اقتصادی در زیست بوم فناوری و جذب آحاد شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان و افزایش علاقه و امید آفرینی به واسطه ایجاد زمینه مشارکت فعال است.

فن نما امسال پذیرای متخصصین و فناوران در حوزه‌های محیط زیست، کشاورزی و امنیت غذایی، ساختمان و صنایع وابسته، نفت، گاز و پتروشیمی، فولاد و صنایع وابسته، سلامت و فناوری‌های زیستی، هوش مصنوعی، نوآوری و خلاقیت مدیریت شهری (شهر هوشمند)، انرژی، صنایع دفاعی و هسته‌ای در فضایی به وسعت ۹ هزار متر مربع است.

رویکرد اصلی فن نما در این دوره به هم رسانی توانمندی‌ها و نیازهای فناورانه، سرمایه گذاری و مشارکت، رونمایی از محصولات خلاق و فناور و رویدادهای ترویجی و مدیریت نوآوری است. از این رو بخش‌های دیگر این نمایشگاه همانند پاویون نهادهای مالی و سرمایه گذاری خطر پذیر، فن بازار ملی و آینده سازان و همچنین رویدادهای جنبی نظیر رویدادهای رقابتی بین دانشجویان – دانش آموزان و اکوسیستم فناوری و برگزاری ریورس پیچ، ارائه تجربه و محصول، از اهمیت بسزایی برخوردار خواهد بود.

در این دوره از نمایشگاه به منظور ایجاد فرصت مشارکت شهروندان و متخصصان در زمینه مدیریت شهری توجه ویژه ای به ساختارهایی مانند میز ایران ساخت با هدف معرفی نیازهای فناورانه شهرداری، شهرآیند در راستای شناسایی فناوری‌های آینده با آینده پژوهشی، رصد خانه شهری به منظور ایجاد نظام تصمیم گیری داده محور شهری و باشگاه شهر اندیشان جهت تقویت پلتفرم‌های مشارکت شهروندان شده است.

در راستای حمایت از ایده‌ها، استارتاپ‌ها، فناوران و مخترعان، فن نما امسال میزبان دو جایزه جهانی ویژه انجمن مخترعان ترکیه و جایزه ویژه جامعه جهانی نوآوری, علوم و تحقیقات است.

علاقه مندان جهت ثبت نام در بخش‌های مختلف نمایشگاه می‌توانند به سایت رسمی فن نما به آدرس fannema.ir مراجعه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ