حقوق ۴۰۰میلیونی برای یک سهمیه/تیروکمان بامربی کره‌ای زمین می‌خورد

اقتصاد ایران: سرمربی سابق تیم ملی ریکرو معتقد است تیروکمان ایران با ادامه همکاری با مربی کره‌ای زمین خواهد خورد و این تیم آینده درخشانی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مبینا فلاح، تنها نماینده ایران در رشته ریکرو در المپیک پاریس در مرحله تعیین رنکینگ در رتبه ۲۸ قرار گرفت. فلاح در مرحله یک سی و دوم نهایی به مصاف نگویت از ویتنام رفت و با تیر طلایی موفق شد حریف خود را شکست دهد اما در دومین مسابقه به مصاف الیف بررا گکر حریف ۱۷ ساله ترکیه‌ای رفت و نتیجه را واگذار کرد تا به این ترتیب تنها کماندار ایران در سی و سومین دوره بازی‌های المپیک از گردونه رقابتها حذف شود.

حجت الله واعظی سرمربی سابق تیم ملی ریکرو در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص ارزیابی خود از عملکرد مبینا فلاح در سی و سومین دوره بازی‌های المپیک اظهار داشت: عملکرد فلاح خوب بود و به او بابت این نتیجه خسته نباشید می‌گویم البته اگر مسابقه او را تماشا کرده باشید متوجه استرس بالای او می‌شدید. فلاح در هر سه مسابقه خود استرس بالایی داشت که نشان می‌دهد فدراسیون در این بخش ضعیف عمل کرده است. وظیفه فدراسیون است که ورزشکار خود را از نظر روانی برای حضور در چنین رویدادی آماده کند.

وی افزود: من از کارهای شعبانی بهار تعجب می‌کنم او مغرور است و نمی‌خواهد از کارشناسان استفاده کند تا تیمش نتایج بهتری بگیرد. همین نتیجه را یک مربی داخلی هم به راحتی می‌توانست بگیرد. فلاح اگر نمایش خوبی داشت مربوط به عملکرد شخصی خودش بود نه مربی کره‌ای؛ منِ واعظی رزومه و کارنامه پربارتری نسبت به این مربی کره‌ای دارم. اما فدراسیون دوست دارد مربی بی‌تجربه‌ای را بیاورد که برایش در المپیک کارنامه درست کند.

حقوق ۴۰۰میلیونی برای یک سهمیه/تیروکمان بامربی کره‌ای زمین می‌خورد

سرمربی سابق تیم ملی ریکرو در پاسخ به این پرسش که کارنامه سازی برای یک مربی خارجی چه سودی برای فدراسیون دارد؟ گفت: نمی‌خواهم به کسی تهمت بزنم ولی در این میان حتما سودی برای اشخاصی وجود دارد وگرنه ما پیش‌تر هم چهار مربی کره‌ای به خدمت گرفتیم اینبار هم بی تجربه‌ترینش را برای المپیک داشتیم. ما این نتیجه و تنها یک سهمیه را با مربی ایرانی هم می‌توانستیم به دست بیاوریم.

واعظی افزود: زمانی که سرمربی تیم ملی بودم حقوقم ۲ میلیون تومان بود که هنوز هم بابت آن از فدراسیون طلبکارم اما به همین مربی کره‌ای ماهیانه ۴۰۰ میلیون تومان دستمزد می‌دهند. برای المپیک ۲۰۱۶ سهمیه گرفتیم و داشتیم به سمت کسب مدال حرکت می‌کردیم ولی با خیانت زهرا نعمتی همه چیز از دست رفت.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون چشم اندازی برای آینده ندارد، گفت: مشخص نیست هدف فدراسیون دقیقا چه چیزی است. رئیس فدراسیون بیشتر دنبال توریست شدن است و دوست دارد حضور در رویدادهای مختلف را در کارنامه داشته باشد. ما نباید به گرفتن سهمیه راضی شویم هدف تیروکمان ایران باید مدال باشد. باید برای تحقق این هدف تلاش کنیم و برنامه داشته باشیم. اینکه دوستان فقط از تاریخ سازی فلاح صحبت می‌کنند بیشتر برای این است که می‌خواهند افکار عمومی را راضی نگه دارند وگرنه بیایند در مورد دلیل سهمیه نگرفتن تیم مردان صحبت کنند.

سرمربی سابق تیم ملی ریکرو در مورد تمایل ادامه همکاری فدراسیون با «سونگ چیل هونگ» مربی کره‌ای تیم ملی عنوان کرد: با این روند ما زمین خواهیم خورد. در حال حاضر مربی تیم یک مترجم است و سرمربی هم کارنامه المپیکی ندارد. امیدوارم شعبانی بهار کارشناسان دلسوز این رشته را جمع کند و از نقطه نظرات آنها استفاده کند. تیم کامپوند ما یک سال است که رها شده چرا؟ چون ریکرو باید برای المپیک سهمیه می‌گرفت. این واقعا دور از منطق است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ