ولید جنبلاط: کنار همه کسانی هستیم که با اسرائیل می‌جنگند

اقتصاد ایران: یک سیاستمدار برجسته لبنانی و رئیس سابق حزب سوسیالیست ترقی خواه با اشاره به اتحاد لبنانی‌ها ضد دشمن اشغالگر تاکید کرد ما کنار همه کسانی که با اسرائیل می‌جنگند، ایستاده‌ایم.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «ولید جنبلاط» رئیس سابق حزب سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان در مراسم بزرگداشت شهید «فواد شکر» فرمانده نظامی ارشد حزب‌الله که در حمله تروریستی رژیم اشغالگر به بیروت به شهادت رسید، اعلام کرد که همه ما در لبنان از جبل تا ضاحیه و جنوب، متحد و یکی هستیم.

ولید جنبلاط که از ابتدای نبرد طوفان الاقصی مواضع ملی موثری در حمایت از مقاومت مقابل دشمن اشغالگر اتخاذ کرده است، گفت: ما اینجا هستیم تا در کنار کسانی باشیم که با دشمن اسرائیلی می‌جنگند و مقابل تجاوزات آن در لبنان، غزه، کرانه باختری و همه مکان‌ها می‌ایستند.

پیش از این ولید جنبلاط در توطئه صهیونیست‌ها در جنایت مجدل شمس واقع در جولان اشغالی که طی آن 12 کودک قتل عام شدند و اشغالگران سعی داشتند این جنایت خود را به حزب‌الله نسبت دهند، مواضع موثری در حمایت از مقاومت اتخاذ و بر ضرورت آگاهی از نقشه شوم اسرائیل برای شعله‌ور کردن درگیری‌ها در لبنان تأکید و اعلام کرد: حزب‌الله همان‌طور که در بیانیه خود تأکید کرده است، هیچ ارتباطی با حادثه انفجار در مجدل شمس ندارد و ما همچنان کنار مقاومت و همه رزمندگانی که با جنایات و اشغالگری اسرائیل مقابله می‌کنند، ایستاده‌ایم.

وی همچنین با تأکید بر اینکه حزب‌الله، مقاومت لبنان و بخشی از این کشور است و هرگز از قواعد درگیری فراتر نرفته است،گفت: مقاومت همچنان در غزه و لبنان باقی خواهد ماند و اسرائیل هرگز نمی‌تواند حماس و حزب‌الله و روحیه مقاومت را از بین ببرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ