صهیونیست‌ها چادرهای آوارگان را به آتش کشیدند

اقتصاد ایران: رقم خوردن جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حق آوارگان فلسطینی و گسترش ترس و وحشت در سراسر اراضی اشغالی نسبت به پاسخ محور مقاومت از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در حالی که موج حملات زمینی و هوایی علیه مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد و صهیونیست‌ها در مرکز این باریکه جنایت جدیدی را رقم زدند، ترس و وحشت از پاسخ محور مقامت به ترورهای اخیر تل آویو بر سراسر اراضی اشغالی سایه افکنده است.

برجای ماندن چندین شهید و زخمی در موج حملات زمینی و هوایی

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه طی ساعات گذشته همچنان ادامه داشته و چندین قربانی برجای گذاشته است.

به گزارش شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز خانه‌های فلسطینی‌ها را در دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

منابع محلی اعلام کردند که در پی این حملات وحشیانه چندین شهید و زخمی برجای ماندند.

صهیونیست‌ها چادرهای آوارگان را به آتش کشیدند

خانه‌های مسکونی در منطقه الفاخوره واقع در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه نیز بمباران شدند. در میان شهدا چند کودک نیز حضور دارند.

علاوه بر حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، توپخانه این رژیم نیز مناطق شرقی عبسان بزرگ در شرق شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را زیر آتش گرفت.

تانک‌های رژیم صهیونیستی نیز شمال اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را به آتش کشیدند.

صهیونیست‌ها چادرهای آوارگان را در مرکز غزه به آتش کشیدند

این در حالی است که رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را علیه آوارگان فلسطینی در نوار غزه رقم زد.

به گزارش شبکه المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی چادرهای آوارگان فلسطینی را در اطراف بیمارستان شهدا الاقصی واقع در مرکز نوار غزه هدف قرار داد.

در جریان این حمله وحشیانه چندین فلسطینی بی گناه به شهادت رسیده و چند تن دیگر نیز زخمی شدند.

دفتر اطلاع رسانی دولت نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن چادرهای آوارگان در این منطقه دست کم ۲۳ شهید و زخمی برجای گذاشت.

در ادامه بیانیه این نهاد فلسطینی تاکید شده است: دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی مسئولیت کامل این جنایات پی در پی را بر عهده دارند و جهانیان باید آنها را محکوم کنند.

پروازهای داخلی در اراضی اشغالی نیز لغو شد

از سوی دیگر همزمان با افزایش نگرانی‌ها در اراضی اشغالی نسبت به پاسخ محور مقاومت در قبال ترور رهبران این محور رسانه‌های صهیونیستی از لغو پروازهای داخلی در این منطقه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که شرکت هواپیمایی یسرائیر پروازهای داخلی خود را میان ایلات اشغالی و فرودگاه بن گوریون لغو کرده است.

این اقدام شرکت هواپیمایی مذکور به دلیل شرایط وخیم امنیتی در اراضی اشغالی و گسترش ترس و وحشت در این منطقه صورت گرفته است.

صهیونیست‌ها چادرهای آوارگان را به آتش کشیدند

درگیری میان مقامات صهیونیست بالا گرفت / نتانیاهو سرویس‌های امنیتی را توبیخ کرد

این در حالی است که دامنه اختلافات داخلی میان مقامات رژیم صهیونیستی در سایه تنش‌های موجود در اراضی اشغالی و عدم پیروزی این رژیم در نوار غزه بعد از گذشت بیش از ۳۰۰ روز افزایش یافته است.

به گزارش شبکه المیادین، پایگاه آکسیوس به نقل از مسئولان صهیونیست گزارش داد، توافق آتش بس در نوار غزه با توجه به خواسته‌های جدید بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دور از دسترس به نظر می‌رسد.

در ادامه این گزارش آمده است، مسئولان صهیونیست و خانواده‌های اسرا احساس نگرانی می‌کنند چرا که نتانیاهو هیأت مذاکره کننده رژیم صهیونیستی را به قاهره فرستاده تا یک اقدام نمایشی برای کاهش سطح فشارها انجام دهد.

در این گزارش تاکید شده است، خواسته‌های نتانیاهو باعث می‌شود دستیابی به توافق یک امر محال به نظر آید.

مسئولان صهیونیست در گفتگو با آکسیوس اضافه کردند، مدیر سرویس امنیتی شاباک خطاب به نتانیاهو اعلام کرد که اگر وی قصد عقب نشینی از پیشنهاد طرف اسرائیلی درباره توافق تبادل اسرا و آتش بس را دارد باید این مسأله را اعلام کند.

در این گزارش آمده است، نتانیاهو رؤسای سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی را سرزنش و توبیخ کرده و آنها را ضعیف خطاب کرده است. نتانیاهو این افراد را به فعالیت در راستای منافع یحیی السنوار و اعمال فشار بر نخست وزیر متهم کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ