حماس: گمانه‌زنی رسانه‌ها درباره رهبر بعدی بی‌اساس است

اقتصاد ایران: جنبش حماس طی بیانیه‌ای تاکید کرد آنچه برخی رسانه‌ها منتشر می‌کنند و در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود و در آن به اسامی خاصی به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی جنبش اشاره می‌گردد، بی پایه و اساس هستند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس در بیانیه ای که شامگاه شنبه منتشر شد اعلام کرد  از اولین ساعات ترور گناهکار و جنایتکارانه صهیونیست که رئیس دفتر سیاسی جنبش، برادر، رهبر، شهید اسماعیل هنیه رحمه الله علیه، دفتر سیاسی جنبش حماس و مجلس شورای آن را هدف قرار داد. این هیئت خواستار تشکیل جلسات فوری شد که در آن معانی ایمان و برادری غالب بود و پس از بحث های عمیق که مشخصه آن مسئولیت بالا بود، موارد زیر موافقت شد:  
1- با تأکید بر اینکه رهبر برادر شهید اسماعیل هنیه رحمه الله نه تنها فقید جنبش حماس، بلکه فقید ملت فلسطین، ملت عربی و اسلامی و آزادگان و تمامی مردم شریف جهان و شاید این تعامل و همبستگی گسترده در شرق و غرب کره زمین گویای روشنی برای آن محسوب می‌شود.  
2- ترور برادر مجاهد اسماعیل هنیه تنها بر قدرت و عزم جنبش حماس و مقاومت فلسطین برای ادامه راه و مسیر او می افزاید و خون پاک و بی گناه او آتش مقاومت را شعله ور و بر فروزان تر شدن آن می افزاید. 
3- جنبش حماس به دلیل نهادگرایی بالا و ساختار شورایی تثبیت شده خود که در واقعیت ها و رویدادهای دهه های گذشته هم در جریان شهادت تعدادی از رهبران آن شاهد بودیم، به شکل قابل توجهی متمایز است و از اینرو به سرعت جایگزین هایی را برای رهبران شهید انتخاب کرد.  
از اینرو بر اساس مقررات و چارچوب های مبارزاتی و جنبش با شهادت برادر رهبر ابی العبد، رهبری جنبش رایزنی گسترده ای را در رهبری خود و نهادهای شورا برای انتخاب رئیس جدید برای جنبش آغاز کرد. 
4- به توده های مردم فلسطین و ملت عربی و اسلامی خود اطمینان می دهیم که نهادهای اجرایی جنبش و چارچوب های شورای آن به کار خود ادامه می دهند و سازوکارهای مؤثر و عملی برای ادامه راهپیمایی مقاومت در سخت ترین شرایط دارند. و جنبش پس از تکمیل نتایج رایزنی های خود آنرا به اطلاع خواهد رساند از اینرو تاکید می‌شود،  آنچه برخی رسانه ها منتشر می کنند و در شبکه های اجتماعی منتشر می‌شود و در آن به اسامی خاصی  به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی جنبش اشاره می گردد بی پایه و اساس هستند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ