وجود بانوی کرامت در قم خیرات وبرکات بسیاری برای این دیارداشته است

اقتصاد ایران: قم- امام جمعه قم گفت: وجود حضرت معصومه (س) در قم، خیرات و برکاتی را برای این دیار داشته و دارد و زنان می بایست با الگوگیری از آن حضرت راه و سبک زندگی ایشان را در پیش گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم بعد از ظهر شنبه در کنگره بانوان تأثیرگذار قم اظهار کرد: جایگاه زن در جامعه شناخته شده است و در صورت نادیده گرفتن آن دچار انحراف خواهد شد.

امام جمعه قم بیان کرد: تکوّن، تولّد و تربیت انسان از جلوه‌های تأثیرگذاری زن در جامعه است و فرزندآوری از بزرگترین آثار آن بشمار می‌آید، همانطور که دو مسؤولیت مهم حضرت مریم (س) عبودیت خدا، حفظ حریم معبد و به‌دنیا آوردن پیامبر خدا از راهی غیرطبیعی بود.

آیت الله سعیدی اذعان کرد: استان قم جایگاه ویژه و در دوره آخرالزمان جایگاه تأثیرگذاری دارد، بطوری‌که با روی آوردن مردم در آن زمان به شهر قم، آجرهای آن ارزش طلا پیدا می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: وجود مقدس حضرت معصومه (س) در قم، خیرات و برکاتی را برای این دیار داشته و دارد و زنان شهر قم بواسطه حضور این حضرت باعث شده تا با الگوگیری از این حضرت راه و سبک زندگی ایشان را در پیش گیرند.

وی اضافه کرد: در قرآن نیز از زنان یاد شده است، مثلاً آسیه همسر فرعون از جمله زنانی است که از ولی خداوند حراست کرده و با ظلم مبارزه کرده است.

تولیت حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: از حضرت آسیه (س) و حضرت مریم در قرآن بعنوان الگو یاد شده است و عبرت گیری از آنان فقط مختص زنان نیست، بلکه مردان می‌بایست از آنان بیاموزند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ