۵ هلیکوپتر در مرز مهران برای انتقال بیماران مستقر می شود

اقتصاد ایران: ایلام-معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور گفت: برای اربعین حسینی، ۵ هلیکوپتر در مرز مهران برای انتقال بیماران مستقر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سرور ظهر شنبه در جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی در ایلام فزود: با توجه به اینکه جمعیت بسیار زیادی وارد مرز مهران خواهند شد باید برنامه‌ریزی دقیقی در حوزه سلامت وجود داشته باشد و از هیچ تلاشی دریغ نشود.

وی تصریح کرد: دولت جدید حمایت لازم را از برگزاری مطلوب این کنگره عظیم خواهند داشت و بنده نیز تمام نیازمندی‌ها و مصوبات جلسه امروز کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی ایلام را نیز به استحضار آن‌ها خواهم رساند.

سرور ادامه داد: در فرآیند ارائه خدمات حوزه سلامت در ایام اربعین حسینی همه ما مسئول هستیم و باید تامین نیروی انسانی و اعتبارات لازم از معاونین متناظر در وزارتخانه صورت بگیرد.

عاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای انتقال بیماران از طریق ۵ هلی‌کوپتر صورت گرفته که شامل ۲ هلی‌کوپتر هوانیروز، ۲ هلی‌کوپتر هلال احمر و یک هلی‌کوپتر از فوریت‌های پزشکی یزد می‌باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این نشست، گفت: امسال چالش‌های بیشتری با توجه به احتمال افزایش جمعیت زائران، گرمازدگی، اپیدمی بیماری و … خواهیم داشت.

هدایت حیدری‌زاده افزود: با حضور استاندار از زیرساخت‌های بهداشت و درمان در مرز مهران بازدید شد و امیدواریم امسال خدمات مطلوب‌تری به زائران ارائه شود.

وی تصریح کرد: پیگیری‌های لازم در خصوص فرانشیز دارو را انجام دادیم و امیدواریم به صورت ملی در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.

حیدری‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۶۰ درصد زائران در مرز مهران تردد دارند نیازمند توجه ویژه وزارت بهداشت و استانداری ایلام در راستای تخصیص اعتبارات ویژه اربعین حسینی هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ