کمپانی:کیمیش؟ گزینه‌های خوبی برای خط میانی داریم

اقتصاد ایران: سرمربی بایرن مونیخ به پیروزی تیمش در بازی دوستانه مقابل تاتنهام واکنش نشان داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ونسان کمپانی که شاگردانش امروز (شنبه) در دیدار دوستانه‌ای در تور پیش‌فصل کره جنوبی موفق شدند تاتنهام را در ورزشگاه جام جهانی شهر سئول با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارند، پس از این دیدار گفت: بازیکنان سخت جنگیدند و موقعیت‌هایی هم روی دروازه تاتنهام خلق کردند. من فکر می‌کنم این نشانه‌ای از ذهنیت تیم بود که به اینجا آمدند تا در چنین دیداری سخت کار کنند.

وی همچنین درباره استفاده از یاشوا کیمیش در خط میانی و آیا اینکه برای فصل پیش رو از او در این پست استفاده خواهد کرد، اظهار داشت: ما بازیکنان خوب زیادی در آن پست داریم. امروز در نیمه اول کیمیش و پاولوویچ و سپس در نیمه دوم لایمر و پالینیا را در خط میانی داشتیم. ما گزینه‌های خوبی برای خط میانی داریم.

سرمربی بلژیکی بایرن مونیخ همچنین درباره اینکه آیا برای فصل پیش‌رو روی لئون گورتسکا، بازیکنی که در این دیدار گل دوم باواریایی‌ها را به ثمر رساند حساب باز خواهد کرد، خاطرنشان کرد: در این لحظه از زمان، هر بازیکنی که بخشی از این باشگاه است به دلایلی اینجا است. ما بازیکنان خوب زیادی در ترکیب‌مان داریم اما مهمترین چیز برای من امروز این بود که احساس کنم کل تیم آماده است. امروز کمی اذیت شدیم، چون هوا گرم بود و زمین در بهترین شرایطش نبود اما با این حال تمامی بازیکنان ما در پست خود بهترین عملکردشان را به نمایش گذاشتند.

کمپانی در پایان درباره عملکرد مدافعانش در این دیدار گفت: لحظات زیادی وجود داشت که 11 بازیکن ما برای جلوگیری از گل خوردن به عقب برمی‌گردند که به نظر من این نکته خوبی است، اما در برخی موقعیت‌ها اینطور نبود و این چیزی است که ما هنوز باید در آن بهتر شویم. در بازی‌هایی اینچنینی که بازیکنانی به تازگی به ترکیب تیم بازگشته‌اند، نمی‌توان انتظار عملکرد بی‌نقصی داشت، اما ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ