خبرگزاری مهر ارتباط و تعامل خوبی با دستگاه‌های دولتی دارد

اقتصاد ایران: مشهد- رییس مرکز رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: خبرگزاری مهر خراسان رضوی ارتباط و تعامل خوبی با دستگاه‌های دولتی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ابراهیمی صبح شنبه در بازدید احسان عظیمی راد نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از دفتر خبرگزاری مهر خراسان رضوی با اشاره به اینکه خبرگزاری مهر تأثیرگذاری بالایی دارد و صحیح ترین ارزیابی‌ها را انجام می‌دهد، اظهار کرد: خبرگزاری مهر، بخش خبری قوی را داراست و با شهرستان‌های مختلف خراسان رضوی تعامل بالایی داراست.

رئیس مرکز رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به فعالیت‌های خبری و رسانه‌ای، خبرگزاری مهر اشاره کرد و گفت: این خبرگزاری در قالب‌های مختلف خبری حضور پر رنگ دارد.

وی با اشاره به اینکه تولیدات خبرگزاری مهر منبع بسیاری از خبرگزاری‌ها و پایگاه هاست، ابراز کرد: این خبرگزاری ارتباط و تعامل خوبی مخصوصاً با نهادهای مختلفی چون استانداری، فرمانداری و نمایندگان مجلس دارد.

ابراهیمی با خاطرنشان کردن اینکه خبرگزاری مهر در بازتاب مباحث اهل بیت و قرآن نقش پر رنگی دارد، اظهار کرد: خبرهای قرآنی چون زندگی با آیه‌ها که ماه رمضان کشوری برگزار شد، بازتاب گسترده‌ای داشت.

رئیس مرکز رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: رویداد دومین سوگواره «نوای ارادت» از سوی اراده تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در حال برگزاری است و این طرح نقش حائز اهمیتی در ترویج سیره اهل بیت (ع) دارد.

وی به تأثیرگذاری تعامل هر چه بیشتر نمایندگان مجلس و رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: این تعامل باعث دلگرمی و حل مسائل و در نهایت پیشرفت کشور می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ