۸۴ باب کتابخانه عمومی در اردبیل فعال است

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: ۸۴ باب کتابخانه عمومی در استان اردبیل به هم استانی‌ها و علاقه‌مندان به کتاب ارائه خدمات می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پروانه رضاقلیزاده عصر شنبه در آغاز دوره آموزشی مدرسه تابستانی نهاد کتابخانه‌های عمومی در اردبیل، اظهار کرد: برای دومین سال متوالی استان اردبیل در برگزاری این دوره‌ها میزبانی شایسته‌ای را تدارک دیده است.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی نسبت به سال گذشته ارتقای کمی و کیفی قابل ملاحظه‌ای کرده و امیدواریم شرکت‌کنندگان بتوانند با اصول طراحی خدمات متنوع به ویژه کسب و کارهای جدید آشنایی پیدا کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل حضور اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور را در برگزاری این دوره‌های مهارت‌آفرینی یادآور شد و گفت: در حوزه طراحی خدمت و کسب و کار کتابدار کارآفرین و کتابدار کسب و کار سعی بر این است تا کتابداران بیشتر با محتوا و موضوعات آموزشی مرتبط آشنایی پیدا کرده و زمینه ارتقای توانمندی آنها در این بخش فراهم آید.

رضاقلیزاده از همکاری خوب دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری مدرسه تابستانی نهاد قدردانی کرد و افزود: امیدواریم خدمات شایسته‌ای را در قالب این دوره به منتخبان ۳۱ استان کشور ارائه شود.

وی به عضویت ۶۵ هزار علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه‌های عمومی استان اشاره کرد و ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم در قالب کتابخانه‌های نهادی، مشارکتی و حتی سیار به علاقه‌مندان ارائه خدمات کنیم.

رضاقلیزاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۴۸ باب کتابخانه شهری نهادی در استان فعالیت می‌کند که استقبال علاقه‌مندان از این کتابخانه‌ها گسترده و فراگیر است.

وی به فعالیت ۱۷ باب کتابخانه مشارکتی و ۱۶ باب کتابخانه روستایی نهادی اشاره کرد و گفت: یک باب کتابخانه سیار نیز به علاقه‌مندان به صورت مستمر و دوره‌ای ارائه خدمات می‌کنند.

رضاقلیزاده اضافه کرد: ۲ باب کتابخانه پیشخوان و چهار سالن مطالعه خصوصی در استان فعال است و ما سعی می‌کنیم بر گستردگی فعالیت این مجموعه‌ها در ارائه خدمات بهتر کمک کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل بیان کرد: در یک سال اخیر بیش از سه هزار و ۶۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی اجرا شده که استقبال علاقه‌مندان از این برنامه‌ها مناسب و مطلوب بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ