تیم ملی والیبال بانوان به دومین برد دست یافت

اقتصاد ایران: تیم ملی والیبال زنان ایران در سومین مسابقه خود در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی با شکست مالدیو به دومین برد خود دست یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین روز مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال زنان آسیای مرکزی امروز (شنبه ۱۳ مرداد) در شهر کاتماندو کشور نپال پیگیری شد.

تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار امروز به مصاف مالدیو رفتند و سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا دومین برد خود در این رقابت‌ها را کسب کنند و پنج امتیازی شوند.

شاگردان لی دو هی در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۶ موفق به شکست حریف شدند و سه امتیاز کامل بازی را کسب کردند.

دیانا رشیدی، معصومه قدمی، یسنا آهن‌کوب‌رو، پریا حاجتمند، سپیوند دست برجن، شقایق حسن‌خانی و کیمیا کیانی ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند که نسبت به مسابقه دیروز یک تغییر داشت.

مبینا کریمی، یلدا جعفری، لعیا افزونی، یاسمن کارگر، مبینا غفاریان، درسا فلاح و آسیه حسنی دیگر بازیکنان تیم ملی زنان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی هستند.

ملی‌پوشان جوان ایران در مسابقه با مالدیو نسبت به دو دیدار قبلی عملکرد هماهنگ‌تری داشتند اما هنوز به شرایط ایده‌آل سرمربی نرسیدند و در برخی مواقع اشتباهات فردی آن‌ها باعث از دست دادن امتیازها می‌شود. دفاع و استفاده مناسب از توپ‌های برگشتی از جمله مشکلات تیم است که با حضور در مسابقات بیشتر، برطرف خواهد شد. در مجموع این تیم روند رو به رشدی در سه مسابقه اخیر خود طی کرده است و در ست سوم مسابقه با مالدیو این موضوع کاملاً مشهود بود و این موضوع نوید دهنده آینده بهتر برای والیبال زنان ایران در قاره آسیاست که جوانگرایی کرده است.

لی دو هی به عنوان سرمربی، افسانه شکوهی‌فر (سرپرست)، فاطمه شعبان‌خمسه، سرگل علیزاده و مائده حامدی (کمک مربیان)، راضیه دوستی (آنالیزور) و سارا کیانی‌فر (فیزیوتراپ) کادر فنی تیم ایران در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

در دیگر مسابقه روز سوم تیم نپال سه بر دو هند را شکست داد تا به دومین برد خود دست یابد و در جایگاه دوم باقی بماند. تیم هند با دو برد و هفت امتیاز در صدر جدول است.

تیم ملی والیبال هند در ست‌های دوم و چهارم ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۳ نتیجه را واگذار کرد تا به یک امتیاز مسابقه اکتفا کند.

تیم ملی والیبال زنان ایران ساعت ۱۵ فردا (یکشنبه ۱۴ مرداد) در چهارمین و آخرین مسابقه خود به مصاف نپال میزبان این مسابقات می‌رود. ملی‌پوشان ایران روز گذشته با شکست سه بر دو سری‌لانکا به نخستین پیروزی خود دست یافتند و در دیدار روز نخست سه بر یک مغلوب هند شدند.

این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در پایان چهار تیم برتر به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد.

والیبال زنان ایران خود را برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا ۲۰۲۴ آماده می‌کند و حضور در این رقابت‌ها با هدف آماده سازی است و سرمربی تیم ایران از ترکیب‌های مختلفی در این مسابقات استفاده می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ