گوگل احتمالاً پشتیبانی از درگ‌و‌دراپ را به کروم اندروید اضافه می‌کند

اقتصاد ایران: بررسی کد منبع نسخه‌ی اندروید گوگل کروم نشان می‌دهد این مرورگر احتمالاً به‌زودی از قابلیت درگ‌ودراپ پشتیبانی خواهد کرد.

ظاهراً گوگل قصد دارد به‌زودی قابلیت کشیدن‌ و رها‌کردن یا همان درگ‌ودراپ را به نسخه‌ی اندروید کروم اضافه کند. قابلیت درگ‌ودراپ که اکنون در نسخه‌ی دسکتاپ مرورگر مذکور وجود دارد، هنگام انتقال فایل‌ها به‌طور قابل‌ توجهی باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود و بنابراین اضافه‌شدن آن به نسخه‌ی اندروید منطقی به‌نظر می‌رسد و می‌تواند به بهبود تجربه‌ی مرور وب و بهره‌وری کاربران کمک کند.

براساس اعلام MSPoweruser، قابلیت درگ‌ودراپ در نسخه‌ی ۱۲۹ کانال توسعه‌دهندگان کروم اندروید معرفی خواهد شد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌ها را درون مرورگر از مکانی به مکان دیگر و همچنین از مرورگر به سایر اپلیکیشن‌ها منتقل کنند.

درواقع رشته‌ی متنی با عنوان Enable DragDropFiles for M129 در کد منبع کروم پیدا شده است و به‌همین‌دلیل انتظار می‌رود ویژگی درگ‌ودراپ به‌زودی برای تست در این مرورگر ارائه شود.

مقالات مرتبط:
  • آپدیت بزرگ جدید گوگل کروم؛ ۳ قابلیت هیجان‌انگیز در راه هستند
  • مرورگر کروم احتمالاً در آینده حین دانلود فایل‌های APK، هشدارهای آزاردهنده کمتری خواهد داد

بررسی کدهای منبع کروم همچنین از تغییراتی در بخش Recent Searches نسخه‌ی اندروید کروم خبر می‌دهد. رشته‌ی متنی Enable requesting related searches در کد منبع نشان می‌دهد کاربران هنگام تایپ عبارت مورد نظر خود در نوار آدرس، جست‌وجوهای مرتبط را مشاهده خواهند کرد. با اینکه تضمینی برای انتشار گسترده‌ی قابلیت مذکور در نسخه‌ی پایدار کروم وجود ندارد، غول فناوری مستقر در مانتین‌ویو در‌صورت دریافت بازخورد مثبت از کاربران و بهبود قابل‌ توجه تجربه‌ی کاربری، احتمالاً این ویژگی را برای عموم منتشر خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ