نقد و بررسی «داستان رویان» در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا

اقتصاد ایران: سلسله نشست‌ها ی «روایت پیشرفت» با موضوع کتاب «داستان رویان» نوشته محمدعلی زمانیان فردا یکشنبه ۱۴ مرداد ماه در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست‌ها ی «روایت پیشرفت» با محوریت کتاب «داستان رویان» نوشته محمدعلی زمانیان فردا یکشنبه ۱۴ مرداد در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.

نشست‌های «روایت پیشرفت» با موضوع کتابِ «داستان رویان» در قالب بیست و پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های «عصرانه کتاب» روز یکشنبه چهاردهم مردادماه توسط مرکز مطالعات راهبردی ژرفا و به همتِ اندیشکده هنر و رسانه (میز کتاب) و با همکاری «میز روایت پیشرفت»، «مدرسه روایت ایران» برگزار خواهد شد.

در این نشست ادبی محمدعلی زمانیان نویسنده کتاب و علی‌الله سلیمی منتقد، نویسنده و عضو انجمن قلم ایران حضور داشته و پیرامون ِ کتابِ داستان رویان نظراتی را ارائه خواهند داد. کتاب مورد اشاره، روایت تاریخ شفاهی و روایتِ پیشرفت از اقدامات سعید کاظمی آشتیانی در پژوهشگاه رویان از تأسیس تا تثبیت و پیشرفت است.

این کتاب، خاطرات منتشر نشده از روند شکل‌گیری پژوهشگاهی را روایت می‌کند؛ روایتی از پیشرفت تیم دلسوزی که موفق به درمان ناباروری و سلول درمانی و شبیه‌سازی شده‌اند. پژوهشگاه رویان، که فعالیتش را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرد، توانست در دنیای، انقلابی علمی به پا کند. این پژوهشگاه با کمک استادان برجسته و پزشکانی که از تلاش و کوشش خسته نمی‌شدند، موفق شدند تا درمانی برای ناباروری پیدا کنند، سلول درمانی و شبیه‌سازی را انجام دهند و به این ترتیب، در کنار پیشرفت‌های علمی، مشکلات بسیاری از خانواده‌ها را نیز حل کنند. پژوهشگاه رویان هم‌اکنون فعالیت‌های پژوهشی خود را در قالب سه پژوهشکده علوم تولید مثل، زیست‌شناس ی و فناوری سلول‌های بنیادی و زیست‌فناوری دنبال کرده و از طریق سه مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری، سلول‌درمانی و دیابت خدمات خود را به بیماران ارائه می‌کند.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۱۴ مرداد از ساعت ۱۵ تا ۱۶ در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ