بسکتبال و والیبال در گرگان و گنبدکاووس حمایت ویژه می شوند

اقتصاد ایران: گرگان- استاندار گلستان با اشاره به اینکه تعامل و وفاق موجب رشد ورزش می شود، گفت: از بسکتبال و والیبال در گرگان و گنبدکاووس حمایت ویژه می کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد زنگانه ظهر شنبه در جلسه‌ای پیرامون تیم‌های بسکتبال و والیبال گرگان و گنبدکاووس اظهار کرد: از بسکتبال و والیبال در گرگان و گنبدکاووس حمایت ویژه می‌کنیم و در این مسیر تعامل هیأت‌ها، شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی، دستگاه‌های نظارتی و قضائی به بهبود کار کمک می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرداری‌های گرگان و گنبد از تیم‌های والیبال و بسکتبال حمایت‌های لازم را دارند اما نیاز است در کنار آنها از ظرفیت اسپانسر به درستی و به خوبی استفاده شود.

استاندار گلستان گفت: حامیان مالی وجود دارند که علاقه مند به سرمایه‌گذاری در ورزش هستند و ضروری زمینه‌های لازم آن توسط شهرداری، فرمانداری و شوراهای اسلامی فراهم شود.

وی یادآور شد: با همکاری و تعامل دستگاه‌های نظارتی و دستگاه‌های قضائی مشکلات تیم داری در حوزه والیبال و بسکتبال در گرگان و گنبدکاووس مرتفع می‌شود.

وی افزود: تقویت تیم داری در شهرهای گرگان و گنبد کاووس زمینه ارتقا نشاط اجتماعی و رضایتمندی عمومی مردم را به همراه دارد و در این زمینه هرگونه حمایت لازم صورت می‌گیرد.

زنگانه اظهار کرد: تدوین شیوه نامه حمایت از ورزشکاران اقدام ارزشمند است که می‌تواند از برخوردهای سلیقه‌ای جلوگیری کند.

وی یادآور شد: به میزانی که تعاملات افزایش یابد و اقدامات شبکه‌ای و ائتلافی گسترش پیدا کند می‌توانیم در رفع مشکلات امیدوار باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ