برگزاری ۲۳۳ برنامه فرهنگی توسط بنیاد شهید قزوین در سال جاری

اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: از ابتدای سال تا به امروز ۲۳۳ برنامه فرهنگی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان قزوین برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه اسمعیلی در نشست خبری مشترک بنیاد شهید و ایثارگران و لشکر ۱۶ زرهی قزوین که پیش از ظهر شنبه در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاری شغلی است که خبرنگاران در کنار عشق، امید، تلاش بی‌وقفه با بیان عملکردها به تزریق امیدواری در جامعه می‌پردازند و از این رو رسالت آنان بسیار حائز اهمیت است و خبرنگاران کسانی هستند که با جلوگیری از شایعات به پیشبرد اهداف کشور کمک شایانی می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: سال گذشته ۴۸۵ برنامه فرهنگی ذیل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ۳۵ برنامه شاخص در استان برگزار شد.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر رسالت‌های خبرنگاران دانست و بیان کرد: برگزاری ۳۱۱ برنامه فرهنگی در ۳۷ حسینیه با مشارکت خانواده شهدا، ۵۸ مورد بیعت و گل‌باران مزار شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدای خلبان، شهید بابایی، شهدای سلامت، ۶۳ برنامه در خانه شهید بابایی و برنامه‌های دیگری از جمله روز ورود آزادگان به کشور، روز جانباز، تکریم شهدای نیروی انتظامی، تکریم مادران، همسران و پدران شهدا، یادواره شهدای شهرستان بویین‌زهرا و تاکستان و همچنین بزرگداشت روز شهید از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید بود.

این مسؤول بیان کرد: تاکنون ۲۳۳ برنامه فرهنگی در سال جاری ذیل برگزاری یادواره شهدا، ۱۵۵ برنامه در حسینیه و ۲۵ برنامه در خانه شهید بابایی انجام شده است و در نظر داریم در ادامه برگزاری برنامه‌هایی نظیر ورود آزادگان، گرامی داشت شهید رجایی، هفته مقدس، شهدا حج، روز جانباز و تکریم مادران، همسران و پدران شهدا نیز در دستور کار ما قرار دارد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه عکس‌های موجود از شهدا از کیفیت لازم برخوردار نیست از ابتدای سال تاکنون با استفاده از هوش مصنوعی طرح افزایش کیفیت عکس شهدا انجام شده که در روز گرامیداشت شهدا روز دوشنبه پانزدهم خردادماه از عکس شهدا و ۶۰ قطعه عکس شهید بابایی رونمایی خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ