شهادت «هنیه» بهانه دشمن برای هدف قرار دادن وحدت ایران بود

اقتصاد ایران: قروه_امام جمعه قروه گفت: شهادت «اسماعیل هنیه» بهانه دشمن برای هدف قرار دادن وحدت ایران بود اما نتوانست به این هدف دست یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عابدین رستمی ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قروه با تسلیت شهادت «اسماعیل هنیه» اظهار کرد: اسرائیل با شهادت هنیه به دنبال این بود که امنیت ایران را به چالش بکشند و سران کشورهای دیگر را که برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور مهمان این کشور بودند، از ایران دور کنند.

وی افزود: علیرغم توطئه دشمن، سران کشورهای دیگر در ایران ماندند و در آئین تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه شرکت کردند و اقامه نماز مقام معظم رهبری بر پیکر این شهید به صورت باشکوه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با شهادت اسماعیل هنیه در واقع وحدت را نشانه گرفت اما توطئه آنها خنثی و دست کشور ما برای انتقام باز شد و دشمنان ایران اسلامی نتوانستند وحدت میان ملت ایران را به هم بزنند.

امام جمعه قروه یادآور شد: امروز مساله فلسطین مساله جهان اسلامی نیست بلکه مساله کل دنیاست و نخبگان اروپایی برای دفاع از مردم غزه به پا خواستند و قطعاً خون افرادی همچون «اسماعیل هنیه» پایمال نخواهد شد.

حجت الاسلام رستمی همچنین از زحمات نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان قروه تقدیر کرد و گفت: پلیس دارای افراد پرتلاشی است که در هر شرایطی برای آرامش و امنیت مردم حضور دارند و ناامنی‌ها و سختی‌ها را به جان می خرند تا امنیت مردم ماندگار باشد.

وی خاطرنشان کرد: بدون مجاهدت و تلاش نیروهای انتظامی امنیت حاصل نمی‌شود و برای این افراد آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.

وی از پیگیری‌های نیروی انتظامی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز تقدیر کرد و گفت: ۲۴ دستگاه در عرصه امر به معروف و نهی از منکر در قروه دخیل هستند اما هیچ دستگاهی به اندازه نیروی انتظامی در این زمینه فعالیت نداشته است.

امام جمعه قروه از اخلاص و دغدغه مندی نیروهای انتظامی تقدیر کرد و گفت: در همه شرایط قدردان زحمات نیروهای نظامی و انتظامی هستیم و از زحمات آنها تقدیر می‌کنیم.

در این مراسم از تلاش‌های علیرضا صفری که به درجه بازنشستگی نائل آمد تجلیل و کامبیز رستم نیا به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان قروه معرفی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ