برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای ارتش در قزوین

اقتصاد ایران: قزوین- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی گفت: مراسم گرامیداشت یاد شهید بابایی، شهید حسین لشگری و 2 هزار 950 شهید ارتش در قزوین در مزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی در نشست خبری مشترک بنیاد شهید و ایثارگران و لشکر ۱۶ زرهی قزوین که پیش از ظهر شنبه در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید برگزار شد، اظهار کرد: دو وظیفه عمده از جمله مطالبه‌گری، مطالبه گری به‌حق و روشنگری به عهده قشر خبرنگار است، جهاد تبیین همراه در سال‌های اخیر مورد تأکید رهبر انقلاب بوده و نقش خبرنگار در این حوزه بسیار مفید است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی با بیان اینکه تشریح اقدامات مثبت از دیگر وظایف قشر خبرنگار است، افزود: در شرایط کنونی که دشمن در تلاش است تا جای شهید و جلاد تغییر کند ما باید اقدامات پیشین را گفته و در ادامه تغییرات انجام شده را نیز تشریح کنیم.

وی ابراز کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا به جهت روشنگری و یادآوری خود ما است تا مسیر آینده خویش را بتوانیم از سیره شهدا بیابیم که البته تبیین راه شهدا برای مردم نیز از رسالت خبرنگاران است.

این مسوول با تأکید بر اینکه خبرنگاران باید حقایق جامعه، تلاش‌ها و زحمات را برای مردم منعکس کنند تصریح کرد: مراسم گرامی داشت یاد شهید بابایی، شهید حسین لشگری و ۲ هزار ۹۵۰ شهید روز دوشنبه پانزدهم خردادماه هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در مزار شهدا برگزار می‌شود که سخنران ویژه این مراسم فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی گفت: ۹۷۷ شهید ارتش از نیروهای چهارگانه در استان قزوین در راه حق جان‌فشانی کردند که تاکنون ما با ۷۷۰ خانواده شهید شهدای ارتش دیدار داشته‌ایم و از امروز نیز با سایر خانواده‌های شهدای ارتش دیدار خواهیم داشت البته در این ایام علاوه بر خانواده شهدای ارتش از سایر خانواده‌های شهدای استان نیز دلجویی می‌شود.

این مسوول با تأکید بر اینکه اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان به‌عنوان هدیه برای خانواده‌های شهدا در نظر گرفته شده است ابراز کرد: با همکاری کمیته امداد ۷۰ سری جهیزیه که شامل پنج کالای اساسی است روز دوشنبه به مناسبت سالروز شهادت شهدای افتخارآفرین در بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد توزیع خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح لبیک ذیل ۳۱ طرح تشویقی و حمایتی برای کارکنان ارتش گفت: کتب شهدای ارتش ذیل شش جلد کتاب در حال تدوین و انتشار است که در این کتاب‌ها به زندگی‌نامه، وصیت‌نامه، یادواره‌ها و عکس شهدا پرداخته شده و پیش از آغاز هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ