دولت پاکستان با آمران و عاملان جنایت پاراچنار قاطعانه برخورد کند

اقتصاد ایران: قم- مدیر حوزه‌های علمیه، اقدام تروریستی گروه‌های تندرو و تکفیری در به شهادت رساندن و زخمی کردن عده‌ای از برادران مسلمان و پیروان اهل بیت (ع) در منطقه پاراچنار پاکستان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در خصوص شهادت و زخمی شدن جمعی از مسلمانان در منطقه شیعه‌نشین پاراچنار پاکستان بدین شرح است:

خبر شهادت و زخمی شدن جمعی از برادران مسلمانان در منطقه شیعه‌نشین پاراچنار پاکستان توسط عناصر افراطی و تکفیری باعث تألم و تأثر فراوان گردید.

گروه‌های تکفیری و افراطی هم صدا و هماهنگ با رژیم صهیونیستی بر ضد جامعه مسلمانان اقدام به توطئه و ارتکاب جنایت می‌کنند. جنایات سازماندهی شده این گروه‌های جاهل و بیگانه از اسلام، همواره مورد حمایت دولت‌های استکباری و رژیم جنایت کار صهیونیستی قرار گرفته است.

به نام حوزه‌های علمیه اقدام تروریستی گروه‌های تندرو و تکفیری در به شهادت رساندن و زخمی کردن عده‌ای از برادران مسلمان و پیروان اهل بیت (ع) در منطقه پاراچنار پاکستان را محکوم می‌نمایم.

از دولت پاکستان و علمای مسلمان آن دیار انتظار می‌رود ضمن مقابله با جنایات جریان‌های تکفیری و تروریستی تدابیر لازم را اتخاذ نمایند و عاملان و آمران این جنایت بزرگ را محاکمه و تنبیه نمایند و از تکرار چنین جنایاتی که باعث تفرقه و تحریک احساسات و عواطف عمومی مسلمانان منطقه و جهان و به ویژه در داخل پاکستان می‌گردد و به گسترش تروریسم و بی‌ثباتی در این کشور و منطقه می‌انجامد، با قاطعیت برخورد نمایند.

در پایان ضمن ابراز همدردی با ملت بزرگ پاکستان و پیرامون اهل بیت (ع)، از صبوری و خردورزی و شکیبایی مردم پاکستان و بویژه پیروان اهل بیت (ع) و اهتمام آنان به حفظ وحدت و همبستگی اسلامی و نیز توجه به مسائل کلان امت اسلام سپاسگزارم.

از خداوند متعال برای شهدا و مجروحان این جنایات، آرزوی اجر عظیم و صبر جمیل را خواستارم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ