نیروهای انتظامی در ایجاد امنیت تلاش ارزشمندی دارند

اقتصاد ایران: قروه_فرماندار شهرستان قروه گفت: سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ برای همه افراد جامعه محسوب می شود و نیروهای انتظامی در ایجاد امنیت تلاش ارزشمندی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل فعله گری ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قروه اظهار کرد: نعمت سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ است که نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان مهم امنیت در کشور و کردستان می‌درخشد و این درخشش هم دست توانا و مدیریت عالی فرماندهی انتظامی را بدنبال دارد.

فرماندار قرو. ه گفت: علاوه بر مأموریت‌های نیروی نظامی و انتظامی این نیروها همواره با شورای تأمین قروه همکاری ارزشمندی دارند و تلاششان ایجاد امنیت است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها، همایش‌ها، جشنواره‌ها، برنامه‌های ایام محرم و صفر، یادواره شهدا، تشییع پیکر شهدا و همچنین در دوران انتخابات نقش مؤثری در ایجاد نظم و امنیت دارد.

وی اذعان کرد: از زحمات خالصانه و بی دریغ نیروی انتظامی قدردانی می‌کنم و امیدواریم فرمانده جدید انتظامی نیز در عرصه کاری موفق باشند و بتوانند با اقتدار در ایجاد امنیت و آسایش مردم قدم بردارند.

فرماندار قروه از آمادگی شورای تأمین برای همکاری با فرماندهی انتظامی قروه خبر داد و گفت: شورای تأمین هر گونه همکاری که نیاز باشد را دریغ نخواهد کرد.

زیست و معیشت مردم در همه ابعاد زندگی در گرو امنیت مطلوب و پایدار است

فرمانده انتظامی شهرستان قروه نیز در این مراسم با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: زیست و معیشت مردم در همه ابعاد زندگی در گرو امنیت مطلوب و پایدار است.

وی بیان کرد: از امروز که توفیق خدمت به مردم شهر قروه را پیدا کردم تلاش خود را برای خدمت به این مردم بکار می برم.

کامبیز رستم نیا افزود: امنیت از اصلی ترین وظایف حاکمیت‌ها و مطالبات مردم در جامعه بشری است و نظام اسلامی هم با تاکید قرآن کریم این مهم را مورد توجه قرار دارد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از دستگاه‌ها و سازمان‌ها خواسته‌اند که این ظرفیت را بوجود اوردند که برای رسیدن به اهداف و مأموریت سازمانی خود از ظرفیت مشارکت مردم بهره ببرند و اگر سازمان یا نهادی این توانایی را در خود ایجاد کند که از ظرفیت‌های مردمی استفاده ببرد در مأموریت های خود به مطلوبیت و تحقق اهدافش خواهد رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ