ایجاد بندر خشک دامغان تاثیر گذار در اقتصاد منطقه/ موانع رفع شود

اقتصاد ایران: سمنان_ استاندار سمنان ایجاد بندر خشک دامغان را تاثیر گذار در اقتصاد منطقه خواند و گفت: در این خصوص موانع موجود می‌بایست رفع و شرایط برای تحقق این مهم محقق شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان بابیان اینکه راه اندازی بندر خشک در دامغان، یکی از مواردی که در حوزه تحقق رشد اقتصادی تأثیر شایان دارد، ابراز داشت: این شهرستان به علت قرارگیری در چهار راه مواصلاتی کشور می‌تواند گزینه مناسبی برای ایجاد بندر خشک باشد.

وی بابیان اینکه موانع موجود در راه اندازی این بندر خشک باید شناسایی و رفع شود، افزود: این امر حضور سرمایه گذاران را فراهم و باعث کاهش بیماری و افزایش اشتغال می‌شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه در حال حاضر با بحران و تنش شدید کم آبی مواجه هستیم، ابراز داشت: می‌بایست تصمیمات مناسب در راستای بهره‌گیری از راهکارهای مطلوب به منظور مدیریت این مهم در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی بابیان اینکه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری به منظور تحقق شعار سال و رشد اقتصادی باید موارد و مسائل مرتبط با بهره‌گیری از نقش و مشارکت مردم در دست اقدام باشد، تصریح کرد: از منابع تسهیلات تبصره ۱۸ و مشارکت مردم در راستای پیشبرد هرچه بهتر پروژه‌ها و طرح‌ها و همچنین برنامه‌های میراث فرهنگی باید استفاده شود.

وی افزود: به علت قرار گرفتن در مسیر زائران امام هشتم (ع) می‌طلبد تا زیرساخت‌های لازم در حوزه گردشگری از جمله خدمات رفاهی، پذیرایی بین راهی بررسی، پیگیری، تقویت و اجرا شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ