ورورد ۵۰ شناور به ناوگان مسافری

اقتصاد ایران: مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی گفت: جایگزینی شناورهای مسافری فرسوده با استفاده از اعتبارات وجوه اداره شده سازمان بنادر به تعداد ۵۰ فروند شناور در دستورکار قرار گرفته است.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، الله مراد عفیفی‌پور در مورد جایگزینی شناورهای مسافری فرسوده با استفاده از اعتبارات وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی به تعداد 50 فروند شناور، اظهار کرد: این طرح با اعتباری معادل 60 هزار میلیارد ریال مدنظر قرار گرفته است. این طرح در راستای نوسازی ناوگان دریایی کشور و از طریق بخش دولتی به منظور ارتقای شاخص‌های مردمی‌سازی اقتصاد و گردشگری دریایی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری دریایی ایمن یکی از اهداف مهم سازمان بنادر و دریانوردی به شمار می‌رود، عنوان کرد: گردشگری ایمن دریایی و ارتقای ایمنی شناورهای مسافری و تفریحی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی در این حوزه به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: سازمان بنادر و دریانوردی جهت ایمنی در دریا با ایجاد شناورهای ایمن‌تر مطابق استانداردهای بین‌المللی جایگزینی 50 فروند شناور مسافری فرسوده از محل وجوه اداره شده سازمان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در مورد تاثیر اجرای پروژه نوسازی و افزایش ایمنی شناورهای مسافربری از جمله جایگزینی شناورهای مسافری فرسوده با استفاده از اعتبارات وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی به تعداد 50 فروند شناور، اظهار داشت: رونق معیشت ساحل نشینان، کاهش سوانح دریایی و ارتقای سطح ایمنی گردشگری دریایی از جمله تاثیرات اجرای پروژه نوسازی و افزایش ایمنی شناورهای مسافربری است.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی درباره اهم اقدامات انجام شده طرح جایگزینی 50 فروند شناور مسافری، بیان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه 3 جانبه جایگزینی و ساخت شناورهای مسافری ما بین سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان نوسازی صنایع و استانداری، برگزاری جلسات تخصصی و شناسایی ویژگی‌ها، مشخصات و سطح رفاهیات شناور و تهیه 3 طرح شناور الگو جهت جایگزینی از جمله اقدامات انجام شده است.

عفیفی‌پور  یادآور شد: شناسایی شناورسازی‌های توانمند و تهیه قرارداد الگوی مابین شناورسازی و متقاضی جهت استانداردسازی، تهیه پیش‌نویس طرح‌های فنی اقتصادی تخصیص اعتبارات جهت سهولت و تسریع در فرایند تکمیل تشریفات توسط متقاضیان نیز از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ