رونمایی از سامانه هوشمند مدیریت تاکسی خطی در پایتخت

اقتصاد ایران: عصر خودرو- برای نخستین بار در کشور از سرویس ثبت نوبت و مدیریت هوشمند تاکسی‌های خطی در منطقه ۶ تهران رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، یکی از معضلات و مشکلات تاکسی‌های خطی نداشتن مدیریت هوشمند است که بارها شاهد صف‌های تاکسی‌های بدون مسافر و یا مسافران بدون تاکسی بوده‌ایم موضوعی که موجبات تکدر خاطر تاکسیرانان و مسافران فراهم آورده است.

برخی خطوط و ساعات پر تردد شاهد وجود مسافر بدون تاکسی بوده‌ایم و در برخی مواقع به ویژه پس از گذر پیک ترافیک صبحگاهی تاکس‌های خطی فراوان، اما خبری از مسافر نیست.

صحنه آشنای تاکسی‌های خطی که پشت هم پارک کرده اند منتظر مسافر، تاکسیرانانی که چایی می‌خورند و کاپوت خودروی خود را بالا زده اند از دید کمتر شهروندی دور مانده و از آن سو، صحنه ای دیگر که در اوج ترافیک مسیر 10 دقیقه ای تا مقصد توسط تاکسی‌های خطی شاید به یک ساعت هم برسد و صف‌های طویل مسافرانی که از بس منتظر در صف تاکسی خطی مانده‌اند، کلافه شده اند.

در این چارچوب، طی روزهای گذشته از سرویس ثبت نوبت و مدیریت هوشمند تاکسی‌های خطی در منطقه 6 تهران در سرای محله ساعی برای نخستین بار در کشور رونمایی شد.

 

 

این سامانه نوآورانه که در پلتفرم «تی بی تی» تاکسی فعال شده است، در فاز نخست به تاکسیرانان اجازه می‌دهد تا به سیستم هوشمند متصل شوند تا علاوه بر مدیریت زمان، تاکسیرانان افزایش درآمد خواهند داشت.

همچنین به زودی، امکان رزرو صندلی برای شهروندان نیز فراهم خواهد شد تا بتوانند به راحتی و با اطمینان کامل از خدمات تاکسیرانی استفاده کنند و زمان و هزینه سفر خود را مدیریت کنند.

مدیر پهنه شمال تاکسیرانی تهران، قاسمی مدیر منطقه 6 تاکسیرانی تهران و مهدی‌خانی، مدیرعامل شرکت تی بی تی در این مراسم حضور داشتند و این اقدام را گامی مؤثر در جهت بهبود کیفیت خدمات تاکسیرانی و افزایش رضایت مسافران دانستند.

مسئولان تاکسیرانی امیدوارند که تردد درون‌شهری با این سیستم هوشمند بهبود یابد و تجربه‌ای خوشایند و بدون دغدغه برای همه فراهم شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ