نبرد بزرگ در منطقه وارد مرحله جدیدی شده است

اقتصاد ایران: بررسی ابعاد تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه رهبران محور مقاومت و واکنش این محور از موضوعات مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: بعد از ترور ۲ شخصیت برجسته محور مقاومت توسط رژیم صهیونیستی که در نوع خود بیانگر روی آوردن تل آویو به راهبرد ترور بعد از شکست در میادین نبرد تن به تن است، ترس و وحشت بر سراسر اراضی اشغالی به دلیل پاسخ قطعی محور مقاومت سایه افکنده است.

نبرد بزرگ در منطقه وارد مرحله جدیدی شده است

روزنامه رأی الیوم در گزارشی در خصوص ترورهای اخیر رژیم صهیونیستی نوشت: مقامات رژیم صهیونیستی بعد از بازگشت نتانیاهو از آمریکا و چراغ سبز این کشور و حمایت‌های بی دریغ واشنگتن از تل آویو فکر می‌کنند ترورهای صورت گرفته در منطقه بدون واکنش و یا با واکنش حداقلی رو به رو خواهند شد و آمریکا و کشورهای غربی برای اعمال فشار بر کشورهای ذی ربط وارد عمل می‌شوند. این در حالی است که سخنان رهبران محور مقاومت بر حتمی بودن واکنش نظامی چیز دیگری را نشان می‌دهد. بررسی تحولات منطقه نشان می‌دهد با یک واکنش حساب شده با مشارکت تمام جبهه‌های پشتیبانی رو به رو هستیم اما باید ببینیم که آیا شاهد واکنش‌های مردمی علیه منافع رژیم صهیونیستی در منطقه نیز خواهیم بود؟

نبرد بزرگ در منطقه وارد مرحله جدیدی شده است

روزنامه لبنانی الاخبار نیز در این خصوص نوشت: حزب الله بعد از یک توقف ۴۸ ساعته، حملات خود را در جبهه جنوبی علیه رژیم صهیونیستی از سر گرفت. این در حالی است که دشمن صهیونیستی خود را برای رویارویی با پاسخ حزب الله لبنان و محور مقاومت به ترورهای اخیر آماده می‌کند. شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که تل آویو آماده یک واکنش شدید بوده و سخنان سید حسن نصرالله را جدی می‌گیرد. در حال حاضر تمام بخش‌های نظامی، بیمارستانی و زیرساختی رژیم صهیونیستی از ترس حملات محور مقاومت در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند. روزنامه هاآرتص در این خصوص نوشت که ایران در حال حاضر در شرایط انتقام جویی و خون خواهی قرار گرفته که اوضاع را سخت می‌کند.

نبرد بزرگ در منطقه وارد مرحله جدیدی شده است

روزنامه سوری الثوره در این زمینه گزارش داد: بعد از ترورهای اخیر رژیم صهیونیستی در بیروت و تهران، نبرد بزرگ در منطقه علیه این رژیم وارد مرحله جدیدی شده است. نتانیاهو این روزها در شرایط سختی به سر می‌برد و با دست خود نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی را در عرصه‌های سیاسی و نظامی رقم می‌زند. اقدامات وی باعث تشدید بحران‌های این رژیم و حرکت به سمت فروپاشی شده است. ترورهای اخیر دلیل زنده و آشکاری برای مسیری است که رژیم صهیونیستی با ناامیدی در آن حرکت می‌کند.

نبرد بزرگ در منطقه وارد مرحله جدیدی شده است

روزنامه یمنی المسیره در این باره نوشت: ترور ۲ شخصیت برجسته و مهم محور مقاومت توسط رژیم صهیونیستی باعث شده ایران و تمام محور مقاومت در یک مرحله سرنوشت ساز برای نشان دادن یک واکنش قدرتمند و واقعی قرار بگیرند؛ واکنشی که تمام تلاش‌های دیپلمات‌های اروپایی برای کاهش سطح آن را زیر پا خواهد گذاشت. دشمن با نگرانی منتظر روزهای آتی است و باید تاوان جان‌هایی که گرفته بپردازد. باید مفهوم بازدارندگی در برابر دشمن صهیونیستی بازتعریف شود.

نبرد بزرگ در منطقه وارد مرحله جدیدی شده است

روزنامه المراقب العراقی در این خصوص گزارش داد: رژیم صهیونیستی این روزها بعد از سخنان رهبران محور مقاومت مبنی بر واکنش حتمی در برابر ترور اسماعیل هنیه در نگرانی شدیدی به سر می‌برد. در حالی که وحشت در سراسر اراضی اشغالی گسترش پیدا کرده، تلاش‌های دیپلمات‌های غربی برای کاهش سطح واکنش محور مقاومت به ترورهای مذکور تشدید پیدا کرده است. نبرد با دشمن صهیونیستی وارد بُعد دیگری شده چرا که تل آویو دست به ترور رهبران محور مقاومت و نقض حاکمیت این کشورها زده است. این رژیم درسی خواهد گرفت که دیگر دست به چنین تجاوزاتی نزند.

نبرد بزرگ در منطقه وارد مرحله جدیدی شده است

روزنامه القدس العربی در گزارشی در خصوص غزه نوشت: با بررسی تحولات میدانی در غزه به این نتیجه می رسیم که رژیم صهیونیستی بیش از آنکه از بمب‌های هدایت شونده و هوشمند استفاده کند از بمب‌های غیرهوشمند برای بمباران مناطق مسکونی این باریکه استفاده می‌کند. به کار بردن بمب‌های هوشمند می‌تواند تلفات انسانی کمتری برجای بگذارد اما بنا به گزارش شبکه الجزیره، رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با استفاده از بمب‌های غیرهوشمند تعداد قربانیان حملات خود علیه نوار غزه را افزایش داده و ویرانی‌های گسترده‌ای را در این باریکه برجای بگذارد. هدف از پیاده کردن این استراتژی از بین بردن حامیان جنبش حماس و به صورت کلی مقاومت در نوار غزه و ارسال پیام هشدارآمیز خطاب به ساکنان کرانه باختری است. صهیونیست‌ها نه فقط به دنبال نابودی مقاومت بلکه به دنبال از بین بردن کامل ملت فلسطین به ویژه در نوار غزه هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ