نصراصفهانی: عملکرد رستمیان بی‌نظیر بود

اقتصاد ایران: سرمربی تیم تپانچه گفت: هانیه رستمیان رنک ۵ دنیا است و آرزو می‌کنم از الان برای المپیک لس‌آنجلس به فکر مدال طلا باشد و همه تلاشش را برای آن انجام دهد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، محسن نصراصفهانی، سرمربی تپانچه در خصوص عملکرد هانیه رستمیان در فینال المپیک پاریس اظهار داشت: امیدوارم همه از این فینال جذاب لذت کافی را برده باشند. واقعا عملکرد هانیه بی‌نظیر بود. در مرحله مقدماتی سوم شد و با قدرت به فینال آمد. انتظار ما این بود که به فینال راه پیدا کند اما نه با این رکورد عالی. برای اولین بار است که در مسابقات جهانی یا المپیک این امتیازات ثبت می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات رکوردهای بالایی زده شد. هانیه رستمیان در فینال هم رکوردهای خوبی زد. فاصله نفر اول تا هشتم در فینال یک امتیاز بود. من انتظار داشتم رستمیان تنها به فینال راه پیدا کند و بتواند تجربه کسب کند. او توانمندی خود را در مسابقات نشان داده و بین همین نفرات در باکو نایب قهرمان جهان و در کره نایب قهرمان آسیا شده بود.

سرمربی تیم ملی تپانچه تاکید کرد: اینجا فینال المپیک است و نباید آن را دست کم گرفت. من از عملکرد رستمیان راضی هستم و امیدوارم مسئولان نگاه ویژه و بهتری نسبت به قبل به این رشته داشته باشند. مخصوصا بخش زنان که نشان دادند می‌توانند در دنیا حرف برای گفتن داشته باشند. هانیه رستمیان رنک 5 دنیا است و آرزو می‌کنم از الان برای المپیک لس‌آنجلس به فکر مدال طلا باشد و همه تلاشش را برای آن انجام دهد.

سرمربی تیم ملی تپانچه افزود: از سردار قربانی و همه مسئولان فدراسیون، کمیته و وزارت ورزش، صداوسیما و اصحاب رسانه  تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ