نمی‌توانیم به سادگی از ترور شهید هنیه بگذریم

اقتصاد ایران: حزب مستقل و اعتدال ایران در پی ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد: نمی‌توانیم به سادگی از ترور شهید هنیه بگذریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب مستقل و اعتدال ایران با صدور بیانیه‌ای ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را محکوم و اعلام کرد: نمی‌توانیم به سادگی از این مسئله بگذریم و از سیاستمداران کشورمان می‌خواهیم به طریق گوناگون به شکل دیپلماسی و هر روش دیگر جلوی رژیم غاصب صهیونیستی را بگیرند.

بیانیه حزب مستقل و اعتدال ایران در پی ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به این شرح است:

دکتر اسماعیل هنیه مهمان ویژه کشور جمهوری اسلامی ایران برای مراسم تحلیف رئیس جمهور به‌ایران آمده بود، نمی‌توانیم به سادگی از این مسئله بگذریم و از سیاستمداران کشورمان می‌خواهیم به طریق گوناگون به شکل دیپلماسی و هر روش دیگر جلوی رژیم غاصب صهیونیستی را بگیرند. این رژیم و نخست وزیر کثیف آن را سر جای خود بنشانند و به آنها گوشزد کنند که این حرکات مذبوحانه نمی‌تواند وضعیت فلسطین را آرام کند.

ترورهایی که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد نمی‌تواند مردم غزه را ساکت کند و مانع حرکت مقاومت نخواهد بود. قطعاً نیروهای مقاومت در سراسر جهان به ویژه در سوریه، لبنان، یمن و ایران همچنین دیگر کشورهای آزاده، آرام نخواهند نشست. ما هم از مسئولان کشورمان می‌خواهیم به صورت شفاف برای سرنگونی رژیم صهیونیستی به جبهه مقاومت کمک بیشتری کنند تا ان‌شاءالله این رژیم غاصب را سر جای خود بنشانند و برای همیشه دست آنها را از مردم آزادی‌خواه جهان کوتاه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ