ایران- ژاپن حساس‌ترین دیدار قهرمانی نوجوانان آسیا در بحرین

اقتصاد ایران: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران امروز در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی زیر ۱۸ سال پسر آسیا به مصاف ژاپن می‌رود، تیمی که در سه دوره گذشته این مسابقات قهرمان شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال پسر آسیا ۲۰۲۴ امروز (شنبه سیزدهم مرداد) با دو دیدار در منامه بحرین پیگیری می‌شود. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در این چارچوب به مصاف ژاپنی می‌رود که در سه دوره گذشته این مسابقات قهرمان شده است و شکست سامورایی‌ها کار آسانی نیست.

شاگردان عادل غلامی با راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی موفق به کسب سهمیه جهانی سال آینده شدند و به مهمترین و اولین هدف فدراسیون والیبال ایران در این رده سنی دست یافتند و در ادامه مسابقات نیز تلاش خود را برای ارائه بهترین نمایش از والیبال ایران خواهند کرد، اما جدال با قهرمان سه دوره گذشته این مسابقات کار آسانی برای ملی‌پوشان جوان کشورمان نخواهد بود.

نکته مهمتر آماری این تقابل، تلاش نوجوانان برای جبران شکست از ژاپن در شهرهای تبریز و تهران در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ است که در سال ۲۰۱۸ و قهرمانی این رده سنی در دیدار نیمه‌نهایی مغلوب ژاپن شدند و از راه‌یابی به فینال بازماندند و در قهرمانی نوجوانان پسر ۲۰۲۲ آسیا در تهران تیم ایران در فینال و در سالن فدراسیون مغلوب ژاپن شدند و به نایب قهرمانی اکتفا کردند.

از سوی دیگر آخرین برد تیم ایران در این رده سنی برابر ژاپن در رقابت‌های قهرمانی آسیا به سال ۲۰۱۴ برمی گردد که ملی‌پوشان نوجوان کشورمان با شکست سامورایی‌ها قهرمان قاره کهن شدند و حال بعد از ۱۱ سال امیدوارند دوباره موفق به کسب پیروزی مقابل نماینده سرزمین آفتاب تابان شوند.

جدال امروز نوجوانان والیبال ایران با ژاپن را می‌توان حساس‌ترین مسابقه این دوره از رقابت‌ها در بحرین دانست و این دیدار را فینال زودرس نامید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ