استفاده از خزانه چمن ورزشگاه آزادی برای ورزشگاه تختی

اقتصاد ایران: وزیر ورزش دستور داده در صورت مهیا بودن شرایط برای استفاده از خزانه چمن ورزشگاه آزادی در ورزشگاه تختی، این کار حتما انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی وزیر ورزش در حاشیه بازدیدی که امروز (شنبه ۱۳ مرداد) از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان داشت در رابطه با مشکلات و محدودیت های دو ورزشگاه آزادی و تختی برای میزبانی از تیم ملی و استقلال و پرسپولیس توضیح داد.

وی گفت: یکی از مشکلات‌ این بود که ورزشگاه آزادی یک ورزشگاه قدیمی است و سال‌ها خدمات خوبی در ورزش داشته است. اعتباراتی برای تعمیرات این ورزشگاه باید هزینه می‌شد اما در سال‌های گذشته کمتر به آن توجه شده بود.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش در بودجه سال جاری ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای تعمیر و بازسازی مجموعه ورزشی آزادی لحاظ کردیم، گفت: بازسازی و مقاوم‌سازی سکوها، نور و خدمات جانبی مواردی است که آنها را در اختیار یک شرکت پیمانکاری قوی قرار دادیم این شرکت ذیل قرارگاه خاتم‌الانبیا فعالیت دارد. قرار است در آینده ورزشگاه آزادی در اختیار تیم ملی قرار بگیرد.

هاشمی همچنین با اشاره به ورزشگاه دیگری که ساخت آن در تهران در دستور کار قرار گرفته گفت: مقدمات کار فراهم شده است در آینده مکمل ورزشگاه آزادی باشد.

وزیر ورزش با بیان اینکه به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم سناریوی دوم آماده باشد تا باشگاه‌ها در لیگ ورزشگاه جایگزین را آماده داشته باشند، تصریح کرد: آنچه مسلم است تأمین زمین برعهده خود باشگاه ها است. البته پرسپولیس و استقلال دو تیم پرطرفدار هستند و شاید در هر ورزشگاهی نتوانند در تهران میزبان باشند. این را در نظر داشته باشید که ۱۰ ماه پیش که من در رأس وزارت ورزش قرار گرفتم، یک متر در ورزشگاه آزادی برای چمن خزانه نداشتیم اما الان می‌توانید ببینید که به اندازه چمن اصلی ورزشگاه آزادی، خزانه داریم و بعد از هر بازی در صورت نیاز، سریع جایگزین می‌کنیم.

وی در این زمینه با ابراز امیدواری از اینکه دیدارهای هفته های ابتدایی لیگ برتر به خوبی مدیریت شوند، تاکید کرد: دستور دادیم که اگر می‌توانند از ظرفیت خزانه چمن ورزشگاه آزادی برای چمن تختی استفاده کنند، این کار انجام شود. امیدواریم ورزشگاه آزادی به بهترین شکل به بهره‌برداری برسد البته که در زمینه بازسازی و بهسازی نباید نباید دقت فدای سرعت شود. البته من از ورزشگاه آزادی تقریباً هفته‌ای یک بار بازدید دارم و دنبال این هستیم که این دغدغه و نگرانی برطرف شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با تاکید بر اینکه ظیفه انتخاب ورزشگاه برای میزبانی برعهده خود باشگاه‌ها است، خاطرنشان کرد: این کار وظیفه ما نیست. باشگاه‌ها باید تصمیم خود را در این زمینه به فدراسیون فوتبال اعلام کنند. البته برخی قوانین و موانع مانند شورای تأمین و لزوم موافقت این شورا هم وجود دارد.

کیومرث هاشمی همچنین این موضوع که عنوان شده شرکت توسعه و تجهیز مبلغ مورد نظر فدراسیون فوتبال را پرداخت نکرده است را تکذیب کرد و گفت: صراحتاً اعلام می‌کنم که قرار بود یک صورتجلسه‌ میان شرکت توسعه و فدراسیون فوتبال امضا شود. هر آنچه تفاهم شده باید اجرا شود. کوتاهی از هر طرف باشد شخصا پیگیری خواهم کرد. مقرر شده ضمانت‌نامه لازم از طرف فدراسیون فوتبال در اختیار شرکت توسعه قرار بگیرد تا پول پرداخت شود. تصورم این است در این هفته این اقدامات انجام شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ