۲۰ نمایشگاه هنری در خرم‌آباد برپا شد

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیر مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی خرم‌آباد از برپایی ۲۰ نمایشگاه هنری در این شهر طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید امانی صبح امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های هنری، اظهار داشت: معمولاً این فضاها برای کشف استعداد، ارتقای کیفیت، شناسایی و معرفی فعالیت‌ها و آثار برتر فرهنگی و هنری برگزار می‌شوند که ماحصل آن شناساندن و یا عرضه آثار، صنایع خلاق و ایده‌های نوین فرهنگی و هنری است.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه هنری یک جنبش لازم و ضروری برای هنرمندان ایجاد کرده و فرصت مناسبی برای به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و آثار هنری آنها است، افزود: در همین راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سعی دارد با برنامه‌ریزی مدون، نمایشگاه‌های متنوعی از رشته‌های مختلف هنری برپا کند تا علاوه بر سود اقتصادی، در حمایت از فرهنگ و هنر نیز قدم مثبتی بردارد و موجب رغبت هنرمندان برای ادامه مسیر شود.

مدیر مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی خرم‌آباد، تعداد نمایشگاه‌های برگزار شده امسال را تاکنون ۲۰ مورد عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها شامل پنج نمایشگاه گروهی و ۱۵ نمایشگاه انفرادی بوده و در رشته هنرهای تجسمی مانند نقاشی و طراحی، عکاسی، خوشنویسی، حجم و دیوارکوب، صنایع چوبی برپا شده است.

امانی با بیان اینکه این استان دارای پتانسیل فراوان و هنرمندان توانا در رشته‌های مختلف هنری است، ادامه داد: امیدواریم که برپایی نمایشگاه‌ها در حد مطلوب باشد و تعاملات بین مردم و هنرمندان نیز هر روز بیشتر شود تا در نحوه کیفیت زندگی آنان تأثیر داشته و موجب تقویت اقتصاد هنر شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ