خانه عالم روستای سرآقاسید توسعه می‌یابد

اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حسب دستور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور توسعه خانه عالم روستای سرآقاسید در دستور کار قرار گرفته است.

سجاد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بلافاصله پس از انتصاب، کار رسمی خود را از شهرستان کوهرنگ، دهستان موگویی و روستای سر آقا سید آغاز کردند.

وی افزود: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری روز گذشته از ابتدای صبح راهی این منطقه شدند و ضمن زیارت امامزاده واجب‌التعظیم روستای سر آقا سید با حجت‌الاسلام یعقوب‌پور، روحانی مجاهد این روستا دیدار و گفت‌وگو داشته و از مجاهدت‌های ۶ ساله ایشان تقدیر و تشکر کردند.

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ارائه گزارش در خصوص وضعیت و محل زندگی حجت‌الاسلام یعقوب‌پور خدمت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، ادامه داد: ایشان در سفر اخیر خود به استان بر رسیدگی به شرایط زندگی این روحانی مجاهد تاکید داشتند.

محمدی عنوان کرد: پس از گفت‌وگو با اهالی و شورای روستای سر آقا سید مقرر شد خانه عالم این روستا توسعه پیدا کند چراکه حجت‌الاسلام یعقوب‌پور در مدت ۶ سال مجاهدت خود به همراه خانواده در یک اتاق ۱۱ متری زندگی می‌کردند.

وی اضافه کرد: از امروز شنبه ۱۳ مردادماه پیگیری‌ها برای توسعه خانه عالم روستای سر آقا سید آغاز شده و تلاش می‌شود تا پایان فصل تابستان این اقدام عملی شود.

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بعد از حضور در روستای سر آقا سید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در نماز جمعه شهرستان کوهرنگ حضور پیدا کردند و ذیل دیدار و گفت‌وگو با امام جمعه این شهرستان نشستی با روحانیون و مبلغین اعزام شده به روستاهای منطقه برگزار و از مجاهدت‌های این افراد تجلیل شد.

محمدی خاطرنشان کرد: سرکشی از خانه عالم روستای میهه در شهرستان کوهرنگ، بررسی مشکلات ساختمان و دستور جهت رفع آن‌ها نیز یکی دیگر از برنامه‌های سفر یک روزه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به شهرستان کوهرنگ بود.

خانه عالم روستای سرآقاسید توسعه می‌یابد

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ