انتقام ترور شهید «هنیه» به عبرتی برای همگان تبدیل خواهد شد

اقتصاد ایران: بندرعباس- رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: به زودی دست انتقام الهی از آستین نیروهای مسلح بیرون خواهد آمد و کمر اسراییل را خواهد شکست و به عبرتی برای همگان تبدیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن محکوم کردن ترور شهید «اسماعیل هنیه» اظهار کرد: امروز ماهیت رژیم صهیونیستی برای همگان آشکار شده است و این رژیم کودک‌کش با مرتکب شدن جنایات وحشیانه نشان داده که به هیچ اصول انسانی پایبند نیست.

وی «اسماعیل هنیه» را مهمان عزیز جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: صهیونیست‌ها برای دست‌یافتن به اهداف شوم خود دست به هرگونه کار وحشیانه و غیرانسانی می‌زنند و ابایی از قضاوت منفی مردم دنیا ندارند.

کاظمی ادامه داد: دشمنان اسلام خیال می‌کنند با این‌گونه اقدامات وحشیانه خواهند توانست مسیر جبهه مقاومت را سد کرده و حرکت رو به جلو و پیش‌روی‌های جبهه مقاومت را کند کنند اما چنین خیال خامی ریشه در حماقت آن‌ها دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم تصریح کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند که جریان مقاومت به برکت خون مطهر شهدا با صلابت‌تر از گذشته راه شهدای مقاومت به ویژه شهید اسماعیل هنیه را ادامه خواهد داد.

وی گفت: رژیم جعلی اسرائیل با ترور «اسماعیل هنیه» باری دیگر ذات کثیف و جنایتکار خود را به جهانیان نشان داد اما باید بداند پاسخ قاطع و کوبنده‌ای را دریافت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی، شهید هنیه را از افراد تأثیرگذار جبهه مقاومت اسلامی معرفی کرد که چهار دهه از عمر با برکت خود را در راه آزادی قدس شریف و آرمان‌های اسلام سپری کرد و در این راه تعداد زیادی از اعضای خانواده و حتی جان خود را تقدیم کرد.

وی با بیان اینکه شهید اسماعیل هنیه پیش‌قراول مبارزان فلسطینی بود، افزود: به زودی دست انتقام الهی از آستین رزمندگان، سپاهیان و ارتشیان جمهوری اسلامی ایران بیرون خواهد آمد و کمر اسرائیل را خواهد شکست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم خاطرنشان کرد: انتقام ترور شهید «هنیه» به عبرتی برای همگان تبدیل خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ