لزوم تقویت زیرساخت های حوزه پدافند زیستی در شفت

اقتصاد ایران: شفت- معاون فرماندار شفت بر لزوم تقویت زیرساخت‌های پدافند زیستی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه های شهرستان برای مقابله با بحران‌ها زیستی آمادگی کامل را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فیض بخش پیش از ظهر شنبه در جلسه مشترک کارگروه پدافند زیستی، شورای سلامت، بهداشت و امنیت غذایی و شورای اجتماعی شهرستان شفت که با حضور رؤسای ادارات در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و تسلیت شهادت شهید قدس اسماعیل هنیه اظهار کرد: شورای اجتماعی در راستای بررسی و ارائه راهکارها برای احصا مشکلات و معضلات اجتماعی فعالیت خواهد کرد.

معاون فرماندار شفت ارائه راهکار از سوی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی را مهم دانست و گفت: مشکلات شهرستان باید اولویت بندی شوند و با توجه به آن اقدام شود تا موارد ضروری از دستور کار خارج نشوند.

وی با اشاره به نقش فرهنگیان و اساتید و خانواده در حل مشکلات اجتماعی شهرستان اضافه کرد: با فرهنگ سازی درست از مدارس و دانشگاه‌ها می‌توان از بروز بسیاری از مشکلات پیشگیری کرده و با ارائه راهکارهای مناسب در این راستا گام برداشت.

فیض بخش به وجود مشکلات اجتماعی در حوزه فضای مجازی و موبایل اشاره کرد و افزود: با استفاده از قوانین، نظارت بیشتر شود و جاهایی که خلا دارد باید قانون گذاری شود و روش سریع‌تر این است که نظارت‌ها را قوی و روش‌هایی استفاده کنیم که این آسیب‌ها کمتر شود.

وی تصریح کرد: با بررسی و نگاهی دقیق به موضوعات مختلف در فضای مجازی می‌توان پی برد که اینترنت ابزاری قدرتمندی است که هم می‌تواند سبب رشد علمی، فرهنگی و تعلیم و آموزش در بین نوجوانان شود و هم اینکه سبب بروز فسادهای فکری و رفتاری شود که اگر مدیرت نشود و خانواده‌ها بر آن نظارت نداشته باشند این موضوع می‌تواند مشکلات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

اهمیت بالای پدافند زیستی در جامعه

معاون فرماندار شفت با بیان اینکه موضوع پدافند زیستی از اهمیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: این شهرستان به دلیل دارا بودن شرایط خاص جغرافیایی نقش و اهمیت ویژه در پدافند زیستی دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت شناسایی، رصد و پایش در حوزه‌های تهدید نوین و به ویژه حوزه پدافند زیستی، اظهار کرد: تجربه پاندمی کرونا به همه نشان داد که مساله تهدیدات زیستی تا چه حد جدی است و پیامدهای آن نه تنها حوزه بهداشت و درمان بلکه حوزه اقتصادی، امنیتی و اجتماعی را نیز به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد.

معاون فرماندار شفت بر لزوم تقویت زیرساخت‌های پدافند زیستی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های شهرستان برای مقابله با بحران‌ها زیستی آمادگی کامل را داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ