پرداخت ۲۰۶۳ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران همدانی

اقتصاد ایران: همدان-معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به پرداخت مرحله دوم مطالبات گندمکاران گفت: تاکنون جمع پرداختی به گندمکاران استان ۲,۰۶۳ میلیارد تومان شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر لاهوتیان صبح شنبه در حاشیه بازدید از مراکز خرید گندم با اشاره به پرداخت مبلغ ۱,۷۶۹ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان استان اظهار کرد: تاکنون جمع پرداختی به گندمکاران ۲,۰۶۳ میلیارد تومان شده است.

وی با بیان اینکه ۲۱ درصد از مطالبات کشاورزان استان پرداخت شده است افزود: روند پرداخت همچنان ادامه دارد.

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: طی سال جاری تا ۱۲ مردادماه بیش از ۵۶۵ هزار تن گندم به ارزش ۹,۹۵۵ میلیارد تومان از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی این رقم را در مقایسه با خرید گندم سال گذشته بیش از ۷۰ درصد دانست و گفت: خرید گندم نسبت به دوره بلند مدت بیش از ۶۷ درصد رشد داشته است.

لاهوتیان شهرستان‌های کبودراهنگ و رزن را در صدر خرید گندم در استان اعلام کرد و افزود: از میزان گندم خریداری شده ۳۷ هزار تن توسط مراکز دولتی، ۲۱۱ هزار تن توسط کارخانجات آرد و ۳۰۴ هزار تن توسط مباشر اتحادیه‌های تعاون روستایی تحویل گیری شده است.

وی با بیان اینکه همدان جزو استان‌های است که بیشترین خرید تضمینی گندم در کشور را داشته است تصریح کرد: خرید گندم در همدان ادامه دارد.

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان به افزایش ۱۷ درصدی خرید گندم در کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: تا امروز ۱۰ میلیون و ۲۱۵ هزار تن گندم به ارزش ۱۸۰ هزار میلیارد تومان از کشاورزان خریداری شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ