استفاده از ظرفیت‌های هلال احمربرای خدمت به زائران در مرزباشماق

اقتصاد ایران: سنندج_دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در راستای خدمت به زائران اربعین حسینی تمامی ظرفیت های موجود این جمعیت در مرز باشماق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب سلیمانی پیش از ظهر شنبه در بازدید از طرح ملی اربعین حسینی در مرزباشماق بر ضرورت همکاری در راستای خدمت به زائران حسینی و افزایش خدمات با تمام پتانسیل موجود جمعیت هلال احمر در مرز باشماق تاکید کرد.

وی اظهار کرد: با بررسی‌های لازم برای ایجاد پایگاه‌های سیار امداد و نجات باید هر چه سریع‌تر هماهنگی‌های لازم انجام گیرد.

دستیار عالی ریاست معیت هلال احمر عنوان کرد: بررسی‌ها و نیازسنجی‌های لازم در کشور عراق و مسیر حرکتی در راستای جانمایی پایگاه‌های امداد و نجات امری ضروری است و خوشبختانه با وجود ثبت‌نام نزدیک به ۶ هزار نفر داوطلب کادر درمان که آماده حضور در پایگاه‌ها هستند مشکلی در ایجاد و برپایی پایگاه امداد و نجات در این مسیر برای رفاه حال زائران نخواهیم داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان نیز در این بازدید بیان کرد: با فرارسیدن ماه صفر و نزدیک شدن به ایام سوگواری اربعین حسینی، جهت ارائه خدمات هرچه بهتر در مرز بین المللی باشماق به زائران اربعین حسینی نیاز است امکانات و ظرفیت‌های هلال احمر بکار گرفته شود.

پیام جلالی همچنین گزارشی از عملکرد دو سال گذشته در مرز باشماق و نحوه خدمات دهی به زائران حسینی ارائه داد و در ادامه با بیان نحوه فعالیت مرز باشماق و مسیرهای تردد و موکب‌های حاضر در باشماق و مسیر حرکتی زائران و خدمت رسانی هلال‌احمر در ایام اربعین افزود: تجهیز کردن پایگاه‌های امداد و نجات در مریوان و مرز باشماق از موارد مهمی است که در راستای ارائه بهتر خدمات ضروری است همکاری لازم با ستاد اسکان زائران حسینی، ایجاد پایگاه امداد و نجات در کشور عراق در مسیر حرکتی زائران برقرار شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ