چهارمحال و بختیاری در حوزه توسعه شبکه هماهنگ با پروژه پیش می‌رود

اقتصاد ایران: شهرکرد- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: چهارمحال و بختیاری در حوزه توسعه شبکه هماهنگ با پروژه پیش می‌رود و در ارزیابی صورت گرفته جز استان پنجم در سطح کشور می‌باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید سلطانی صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: در شرکت مخابرات خودمان را خادم مردم می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم ان طور که انتظار مردم است کار را پیش ببینیم.

وی تصریح کرد: حوزه فناوری اطلاعات در جهان امروز مهم و تخصصی‌ترین حوزه است چرا که می‌تواند در حوزه‌های دیگر نیز تأثیر گذار باشد.

سلطانی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات نقش خود را در تولید نا خالص ملی به خوبی ایفا کند گفت: توسعه در پیشرفته‌ترین کشورها نیز مهم و تأثیر گذار است که ما در این حوزه نیز نقش خود را توانسته‌ایم ایفا کنیم.

وی اذعان داشت: شرکت مخابرات ایران به دلیل سیاست‌های گذشته دچار مسائل و مشکلاتی شده اما این شرکت با کار خدمات بزرگی که انجام داده توانسته مشکلات ومسائل را تا حدودی حل کند و امید است با حل کامل ان به دوران طلایی خود برگردد.

سلطانی تشریح کرد: شرکت مخابرات یک شرکت بورسی است که سهام داران مختلفی داشته و ۵۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این شرکت فعالیت دارند و به همین اندازه بازنشسته نیز دارد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات از نظر حوزه مأموریتی در تمام سطح کشور در زیر ساخت‌های توسعه‌ای خوب عمل کرده و مهم‌ترین مسئله برای مردم نیز این است که کار توسعه‌ای متوقف نشود

سلطانی یادآور شد: در مخابرات ایران مشکل توسعه‌ای را توانستیم با ارائه طرح تا حدودی حل کنیم و برای این هدف بر روی استان چهارمحال و بختیاری نیز برنامهریزی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: توسعه زیر ساخت‌ها در لایحه بررسی قرار گرفت و آن چیزی که در حال حاضر به چشم می‌خورد این است که به توسعه دست پیدا کرده‌ایم.

سلطانی خاطر نشان کرد: در شرکت‌های مخابراتی چند لایحه دیگر وجود دارد که باید در ان توسعه اتفاق افتد، اگر در لایحه دسترسی توسعه ندهید نمی‌توانید سرویس خوب به مشترکین دهید اما در لایحه‌های دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

وی در خصوص وضعیت این استان در بحث توسعه گفت: طی ارزیابی که سال گذشته انجام شده و بیش از ۲۰ شاخصه مورد توجه بوده است این استان رتبه ۵ را کسب کرده و توانسته با استان‌های بزرگ رقابت کند.

سلطانی بیان داشت: مخابرات استان در حوزه توسعه بسیار فعال است و در تمام مناطق روستایی و شهری کار انجام داده‌اند، ما طرح‌های رو به جلو زیاد داریم و امیدواریم همکاری وجود داشته باشد که کار توسعه به خوبی پیش رود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ