ستاد ترامپ: هریس به غیردموکراتیک‌ترین روش، نامزد دموکرات‌ها شد!

اقتصاد ایران: ستاد انتخاباتی رئیس جمهور سابق آمریکا روند نامزدی معاون رئیس جمهور کنونی این کشور در حزب دموکرات را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف آنلاین، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا مدعی شد که کامالا هریس، معاون جو بایدن، رئیس جمهور این کشور که جایگزین وی در انتخابات ماه نوامبر شده است، به غیردموکراتیک‌ترین روش ممکن نامزد دموکرات‌ها شده و این رویه یادآور «رویه‌های کمونیستی چین است.»

هریس که تباری هندی آفریقایی دارد، پس از کسب آراء کافی نمایندگان (دلیگیت) حزب دموکرات در رای‌گیری مجازی، به عنوان نامزد این حزب معرفی شد. او که ۵۹ سال دارد، در انتخابات پنجم نوامبر، با ترامپ ۷۸ ساله رقابت خواهد کرد.

ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد: دموکرات‌ها تهدید واقعی علیه دموکراسی هستند. کامالا هریس که بین معاونان رؤسای جمهور تاریخ معاصر آمریکا از همه محبوبیت کمتری دارد، بدون کسب حتی یک رای، به طور رسمی به عنوان نامزد دموکرات‌ها برای ریاست جمهوری منصوب شد!

در ادامه این بیانیه آمده است: در روندی که بیشتر یادآور چین کمونیست است، اعضای ارشد حزب دموکرات، نامزد قبلی را عزل و سپس کامالا را به غیردموکراتیک‌ترین روش ممکن جایگزین کردند! حالا نیز، مادامی که بتوانند، چشم رای‌دهندگان را از ایدئولوژی خطرناک لیبرال و عدم صلاحیتش برای ریاست جمهوری، دور نگه می‌دارند.

در این بین، ترامپ در ایمیلی خطاب به حامیانش قول داده که «درهای جهنم» را به روی هریس بگشاید. حالا ترامپ قرار است چند روز پس از زیر سوال بردن نژاد هریس، در گردهمایی انتخاباتی‌اش در ایالت کلیدی آتلانتا سخنرانی کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ