۱۳۰۰ مسکن مددجویان کمیته امداد در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است

اقتصاد ایران: مشهد- مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در حاشیه شهر مشهد با قطعه زمینی که شهرداری واگذار کرده است، ۱۳۰۰ مسکن مددجویی در حال ساخت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان فریمان، ضمن دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان از آنها برای کمک به رفع مشکلات مددجویان شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی در اکثر طرح‌های کمیته امداد از جمله اکرام و ایتام، اطعام حسینی و … رتبه اول و یا دوم را دارد، گفت: در حوزه ساخت مسکن کمیته امداد خراسان رضوی بیشترین پروژه را در حال اجرا دارد که این اتفاق به همت و تلاش فرمانداران در شهرستان‌های استان رخ داده است. در حال حاضر در حاشیه شهر مشهد با قطعه زمینی که شهرداری واگذار کرده است، ۱۳۰۰ مسکن مددجویی در حال ساخت است.

وی با اشاره به افزایش ۸ برابر منابع اشتغال در دولت شهید رئیسی بیان کرد: این منابع اشتغال از ۳۰۰ میلیارد تومان به ۲,۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است؛ در بحث تسهیلات اشتغال بسته به نوع شغل و اعتبار مورد نیاز تا ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

سلم آبادی به همکاری ضعیف برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشاره کرد و گفت: این مورد دغدغه رئیس کمیته امداد فریمان نیز می‌باشد و امیدواریم که این مورد رفع شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: سال گذشته در کشور ۴۰۰۰ نفر مددجو از طریق بنگاه‌های اشتغال مشغول به کار شدند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم در جهیزیه ۱۰۰ درصد رشد داشته ایم، تصریح کرد: در دولت شهید خدمت، رقم ریالی مستمری مددجویان ۷۰۰ درصد رشد داشته است.

سلم آبادی از مشارکت مردم نیکوکار در طرح اکرام گفت و بیان کرد در حوزه اکرام ۲۷ ماه است که خراسان رضوی در کشور رتبه اول را دارا و در سایر برنامه‌های مناسبتی چون عید قربان و … رتبه اول تا سوم را دارا هستیم.

کمیته امداد به مثابه سنگ زیرین آسیاب فشار زیادی را تحمل می‌کند

در ادامه حمید اکبری، فرماندار فریمان بیان کرد: در شهرستان ۴۰۰ نفر متقاضی زمین بابت مسکن ملی فرزند آوری هستند که این نشان از رشد فرزند آوری در شهرستان است. اما عدم پرداخت وام مسکن از سوی بانک‌ها معضلی است که با آن مواجه هستیم و موجب بروز نارضایتی برای مردم شده است.

وی عملکرد کمیته امداد در فریمان را رضایت بخش دانست و گفت: کمیته امداد به مثابه سنگ زیرین آسیاب است که بیشترین فشار را تحمل می‌کند.

اعتبارات اشتغال به صورت تجمیعی به کارآفرینان پرداخت شود

حجت الاسلام معلمی، امام جمعه فریمان نیز از بانک مبنی بر عدم پرداخت وام مسکن و اشتغال گلایه کرد و گفت: باید تدابیری صورت گیرد تا بانک‌ها نسبت به پرداخت وام کوتاهی نکنند و
وی از کمیته امداد نیز خواستار پرداخت اعتبارات اشتغال به کارآفرینان به صورت تجمیعی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ