خدمات شهید رییسی به جامعه بهزیستی/ اعتبارات ۲۴۰ درصد رشد یافت

اقتصاد ایران: بیرجند- رییس سازمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی در سه سال خدمت دولت شهید جمهور ۲۴۰ درصد رشد بودجه داشت که یک مقوله استثنایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد قادری صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: برای من حضور در خراسان جنوبی یک فرصت استثنایی است و خرسندم که در محضر یک فقیه جامع الشرایط هستم.

رییس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: ۱۹ هزار پرسنل در بهزیستی فعالیت دارند که با تکثر ماموریت‌ها در ۱۶۰ موضوع و فعالیت خدمت می‌کنند.

قادری با اشاره به اینکه قریب هشت میلیون نفر عائله بهزیستی هستند، ادامه داد: زنان سرپرست خانوار، کودکان کار، معلولین جسمی- حرکتی و… از جمله این افراد هستند که ما نهایت تلاش را برای خدمت رسانی به آنان داریم.

وی با تأکید بر اینکه ریاست جمهوری شهید رییسی برای مجموعه بهزیستی بسیار پر برکت بود، ادامه داد: سازمان بهزیستی در سه سال خدمت دولت شهید جمهور ۲۴۰ درصد رشد بودجه داشت که یک مقوله استثنایی است.

رییس سازمان بهزیستی با بیان اینکه قبل از دولت شهید رییسی بسیاری از افراد در همین استان خراسان جنوبی در نوبت دریافت مستمری بودند، گفت: اما در حال حاضر در هیچ کجای کشور پشت نوبت دریافت مستمری نداریم.

قادری ادامه داد: متأسفانه در هر سال به واسطه ۳۰۰ هزار تصادف جاده‌ای ۶۰ هزار معلول به جامعه بهزیستی اضافه می‌شود و از این جهت به جامعه ما به صورت مرتب افزوده می‌شود ولی ما «نداریم و نمی شود» را از گفتمان کاری خود حذف کردیم.

وی اظهار کرد: در برخی از مناطق به ویژه مناطق محروم به جای اینکه مردم به سمت ما بیایند، بهزیستی و خدمتگزاران در آن به سمت مردم رفتند.

رییس بهزیستی خراسان جنوبی گفت: تا یکی – دو هفته در سه استان خراسان جنوبی، خراسان شمالی و خراسان رضوی با همکاری آیت الله مروی و آستان قدس رضوی آیین واگذاری ویلچرهای برقی را خواهیم داشت.

قادری افزود: در ۱۷ اردیبهشت ماه آزمون اختصاصی ویژه معلولین برگزار شد که در این آزمون حدود ۱۳ هزار نفر شرکت کردند و چهار هزار و ۳۰۰ نفر در ۵۶ دستگاه اجرایی پذیرفته شدند که یک اتفاق بسیار بزرگی محسوب می‌شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ