طحان نظیف:همچنان دو ابهام در لایحه عفاف و حجاب وجود دارد

اقتصاد ایران: سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب عنوان کرد: این لایحه از مجلس قبل چند باری بین مجلس و شورای نگهبان در رفت و آمد بود اما همچنان دو ابهام در این لایحه وجود دارد که هنوز مورد اصلاح قرار نگرفته است.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که صبح امروز شنبه برگزار شد، با اشاره به آخرین طرح و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: طرح حمایت از مالکیت صنعتی چند بار در رفت وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود و در مقطعی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد ولی در نهایت مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.

وی افزود: همچنین طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات مورد بررسی قرار گرفت که دارای دو ابهام از جهت استیفای حقوق افراد و همچنین تعیین میزان مواد شیمیایی بود که باید از سوی مجلس مورد اصلاح قرار گیرد. 

طحان نظیف در ادامه خاطرنشان کرد: لایحه اصلاح ماده 87 قانون خدمات کشوری که درباره کاهش ساعات اداری هفتگی بود نیز دیگر مصوبه مورد بررسی در شورای نگهبان بود که نسبت به این مصوبه هیئت عالی نظارت پیش از این ایراداتی داشت و قبلا اطلاع رسانی کرده بود و ما هم ایراداتی نسبت به این مصوبه داشتیم ولی با توجه به آغاز به کار مجلس جدید، هنوز اصلاحات لازم بر روی این مصوبه صورت نگرفته است.

سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب عنوان کرد: این لایحه از مجلس قبل چند باری بین مجلس و شورای نگهبان در رفت و آمد بود اما همچنان دو ابهام در این لایحه وجود دارد که هنوز مورد اصلاح قرار نگرفته و هم اکنون موضوع در اختیار مجلس دوازدهم است و خود نمایندگان باید در این رابطه تصمیم بگیرند. به هر ترتیب اگر مصوبه مجلس یازدهم توسط نمایندگان مجلس دوازدهم مورد بررسی و اصلاح شود، ما بار دیگر این مصوبه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.  

طحان نظیف درباره مدت زمان فعالیت شوراهای شهر و روستا در دوره بعدی گفت: این موضوع در حد رسانه‌ها مطرح هست و ظاهرا هیچ طرح و لایحه‌ای در این رابطه مطرح نشده است‌. اگر لایحه یا طرحی در این رابطه ارائه شود آن زمان ما درباره آن اعلام نظر خواهیم کرد.

خبر در حال تکمیل است...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ