استکبار مزدورانه با نام لیبرال دموکراسی جنایت می کند

اقتصاد ایران: بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استکبار مزدورانه با نام لیبرال دموکراسی جنایت می کند و به دنبال تسلط است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با اعضای هیأت اندیشه ورز بسیج حقوقدانان خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در حوزه حقوقی هم باید در راستای آگاهی‌های مردم و هم استیفای حقوق در بخش‌های مختلف قدم برداریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دامنه حقوق اسلامی گسترده است، بیان کرد: همه عالم آفرینش بر مدار علم و حقوق است.

عبادی با تأکید بر اینکه وحشی گری‌ها و جنایت‌های غرب و صهیونیست را هیچ قلمی را یارای نوشتن نیست، ادامه داد: استعمارگرها با نام لیبرال دموکراسی جنایت و تباهی و…علیه مردم مرتکب می‌شوند.

وی با بیان اینکه استعمار به دنبال سلطه بر کل زمین است، اظهار کرد: اگر انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید بعد از سقوط کمونیسم و شوروی، لیبرالیسم غربی پایان تاریخ را به نفع خود اعلام می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه استعمار در ابتدا ملت‌ها را تضعیف و بعد بر آن مسلط می‌شود، بیان کرد: غرب این تسلط را هم بر منابع طبیعی و هم بر فرهنگ ملت‌ها دنبال می‌کند.

عبادی گفت: القاعده و گروه‌های تکفیری و داعش را خود غرب ایجاد می‌کند و با فریب فراوان از آن برای حضور در کشورها استفاده کرده و داعیه دار مبارزه با تروریسم می‌شود.

وی یادآور شد: بسیاری از خطاها و اشتباهات به واسطه عدم آگاهی است و در این راستا تبیین و روشنگری را باید جدی بگیریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ