العامری: برای اخراج نظامیان بیگانه جدول زمانی تعیین می‌کنیم

اقتصاد ایران: رئیس سازمان بدر عراق، با بیان اینکه خود شهید هنیه، چراغ راهی برای مقاومت خواهد شد، از تصمیم نمایندگان ائتلاف فتح برای اجرایی کردن اخراج نظامیان آمریکایی از عراق خبر داد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، هادی العامری، رئیس سازمان بدر عراق بامداد امروز شنبه در گفت‌ؤگو با شبکه العهد این کشور گفت که خون شهید اسماعیل هنیه چراغ راهی در برابر مقاومت اسلامی خواهد بود تا پیروزی بر رژیم  اسرائیل محقق شود.

 او گفت که غزه، ملاک تمایز حق از باطل شده و موضع عراق در این مسئله واضح و در حمایت از مقاومت اسلامی است. عامری در مورد حضور نظامیان خارجی از جمله آمریکایی در عراق نیز گفت که تصمیم به خروج این نیروها از  عراق تصمیمی است بی‌بازگشت و ما به زودی برای آن جدول زمانی اعلام خواهیم کرد.

رسانه‌ها و منابع عراقی سه شنبه شب این هفته از انفجار در یکی از مقرهای نیروهای الحشد الشعبی در منطقه جرف النصر واقع در استان بابل خبر دادند که در این انفجار، بنا به اعلام، چهار تن از نیروهای منتسب به الحشد الشعبی که جزو نیروهای مسلح عراق است، به شهادت رسیده و شماری نیز زخمی شدند.

گروه‌ها، احزاب و جریان‌های سیاسی عراق این حمله را محکوم کرده و برخی، آمریکا را مسئول این حمله معرفی کردند که پیش از این، حمله به نیروهای مقاومت در عراق را در کارنامه خود داشت و همین حملات باعث شد که طی سا‌ل‌های گذشته پارلمان عراق خروج نیروهای اجنبی از جمله آمریکا را مطالبه کند.

کتائب حزب الله عراق شب گذشته طی بیانیه‌ای آمریکا را مسئول این حمله معرفی کرد و در این باره گفت: پهپادهای آمریکایی از پایگاه علی السالم کویت به پرواز درآمدند و کارشناسان پهپادی الحشد الشعبی را هدف قرار دادند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) یک روز بعد از این حادثه مدعی شد که عملیات نظامی اخیر (تجاوز به مواضع حشد شعبی) در عراق برای خنثی سازی حمله ای که نیروهای ما را هدف قرار داده، انجام شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ