۳۸پروژه مخابراتی برای خدمت به زائران اربعین در مرز باشماق اجرا شد

اقتصاد ایران: سنندج_مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با هدف ارایه خدمت به زائران اربعین حسینی در محدوده مرز باشماق مریوان، ۳۸ پروژه مخابراتی اجرا و به صورت ۱۰۰ درصد محقق شده است.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات شبکه ارتباطات سیار و دیتا ۳۸ پروژه در نقاط شهری و روستایی واقع در محدوده مرزباشماق مریوان با سرمایه گذاری یک هزار و ۸۹۹ میلیارد ریال انجام شده است.

وی خاطرنشان ساخت: نصب و راه اندازی سایت تلفن همراه در ۱۱ نقطه روستایی شهرستان مریوان با اعتبار ۸۸۰ میلیارد ریال و ارتقا تکنولوژی ۱۰ سایت تلفن همراه به ۴G در نقطه روستایی با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: راه اندازی تکنولوژی ۵G در ۶ سایت شهری و راه اندازی تکنولوژی TDLTE بر روی هفت سایت شهری دیگر با مجموع اعتبار هزینه شده به میزان ۴۸۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های محقق شده است.

حکمت، نصب و راه اندازی سایت تلفن همراه در شهر مریوان با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال و نصب و راه اندازی سایت پرتابل همراه اول در محدوده مرزباشماق با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال را از جمله پروژه‌های اجرا شده مختص به اربعین عنوان کرد.

وی افزود: در شهر کانی دینار نیز یک سایت تلفن همراه اول مخابرات با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال نصب و راه اندازی شده است.

وی بیان داشت: پروژه افزایش پوشش و آنتن دهی شبکهWIFI (اینترنت بدون سیم) موجود در محور مرز باشماق با نصب تجهیزات فنی و سرمایه گذاری ۴ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه تحقق ۱۰۰ درصدی این پروژه‌ها در بهبود عملکرد سیستم‌های مخابراتی و ارتقا سطح کیفی خدمات مخابراتی قابل ارائه به مشتریان تأثیر قابل توجهی دارد گفت: در حال حاضر خدمات باکیفیت مخابراتی مورد استفاده و بهره مندی مشتریان ساکن در این محدوده قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ارائه سرویس‌های با کیفیت مخابراتی به مشتریان علاوه بر رسالت ذاتی و استراتژی مخابرات مورد توجه است به لحاظ اجرا و تحقق برنامه‌های مسؤلیت اجتماعی نگاه ویژه‌ایی به آنها داریم.

حکمت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و سوگواری زائرین اربعین یادآور شد: خدمت رسانی به زائرین حسینی مایه مباهات و خیر و برکت برای تمام خدمتگزارانی است که به این توفیق نائل می‌شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ