پیش بینی ایران از پاسخ حزب‌الله به جنایات رژیم صهیونیستی

اقتصاد ایران: نمایندگی ایران نزد سازمان ملل متحد در پیش بینی‌ به رسانه آمریکایی بیان کرد که پاسخ حزب الله به رژیم صهیونیستی اهداف و عمق بیشتری دارد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در پاسخ به رسانه آمریکایی "سی‌بی‌اس" در خصوص کم و کیف پاسخ حزب‌الله لبنان به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: «تا به امروز به‌صورت نانوشته، حزب‌الله و رژیم برخی خطوط در حملات نظامی خود را رعایت می‌کردند، به این معنا که عملیات‌ها محدود به نقاط مرزی، کم‌عمق و اهداف نظامی بود، اما حمله رژیم به ضاحیه بیروت و هدف قرار دادن یک ساختمان مسکونی، عبور از این مرز (خطوط) بود».

نمایندگی ایران افزود: پیش‌بینی ما این است که حزب‌الله در پاسخ خود، اولاً اهداف و عمق بیشتری را انتخاب خواهد کرد و ثانیاً پاسخ خود را محدود به اهداف و ابزار نظامی نخواهد کرد.

در پی تجاوز هوایی هفته گذشته ارتش اشغالگر اسرائیل به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت تعدادی از شهروندان لبنانی و همچنین فواد شکر، معروف به حاج محسن از فرماندهان بزرگ نظامی حزب الله لبنان به شهادت رسیدند.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم تشیع پیکر شهید فواد شکر گفت ما در برابر یک نبرد تمام عیار در تمام جبهه‌ها هستیم که وارد مرحله جدیدی شده است.

نصرالله ادامه داد: دشمن و حامیانش باید منتظر پاسخ قطعی ما باشند، ان شاءالله میان ما و شما، روزها و شبها و میدان وجود دارد. پاسخ ما به تجاوز اخیر به ضاحیه و شهادت سید محسن(فواد شکر) و غیرنظامیان، قطعی و حتمی است. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ