مراقب باشیم در میانه یک جنگ پیچیده هستیم

اقتصاد ایران: شهرکرد-امام جمعه هفشجان گفت: ما در میانه یک جنگ پیچیده هستیم، باید مواظب باشیم، بازار تهمت‌ها و دروغ‌ها و تحلیل‌های اشتباه داغ است، روایت صهیونیست‌ها را تکمیل نکنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یاسین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها اظهار کرد: امروز مسئله‌ی فلسطین و غزّه، یک مسئله‌ی عمومیِ جهانی و رژیم صهیونیستی زشت‌ترین چهره‌ی یک باند جنایت‌کار است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی دولت نیستند بلکه یک باند جنایتکار، قاتل و ترویست می‌باشند تصریح کرد: چه ننگ بزرگی از اینکه کنگره‌ی آمریکا پای صحبت این جنایت‌کار نشسته و او را تشویق می‌کنند، ترورهای اخیر با چراغ سبز کاخ سفید صورت گرفته است.

حسینی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی اسرائیل در ترور شهید «اسماعیل هنیه» در خاک ایران بیان داشت: این اقدام بزدلانه، تهدید در نقض مصوبات و قوانین بین المللی و نقض حاکیمت سرزمینی ایران می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: علت دشمنی‌ها با مردم فلسطین و رهبران آنها این است که امروز بلندترین پرچم اسلام در دست ملت فلسطین و مردم غزه بوده و به برکت این مقاومت زمینه ترویج بیش از پیش اسلام فراهم شده است.

خونخواهی «اسماعیل هنیه» را وظیفه خود می‌دانیم

حسینی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه‌ی ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت، گفت: ما در این حادثه‌ی تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است، خونخواهی او را وظیفه‌ی خود می‌دانیم.

وی در ادامه عنوان کرد: نماز وحدت بر پیکر اسماعیل هنیه به ظاهر سنی توسط بالاترین مقام شیعی، یعنی مدل ابتکاری رهبر انقلاب که در واقع حکمرانی امت واحد اسلامی در قالب مقاومت اسلامی را تقویت کرد و چند دهه تلاش و توطئه‌های دشمنان اسلام در جنگ بین شیعه و سنی را خنثی کرد.

امام جمعه هفشجان گفت: این اتفاق برای صهیونیست‌ها و فرقه گرایان، دردناک‌تر از گلوگه‌ها و بمب‌های اسرائیلی می‌باشد.

حسینی به این مطلب نیز اشاره کرد: ما در میانه یک جنگ پیچیده هستیم، باید مواظب باشیم، بازار تهمت‌ها و دروغ‌ها و تحلیل‌های اشتباه داغ است، روایت صهیونیست‌ها را تکمیل نکنیم، مراقب تکنیک‌های عملیات روانی صهیونیست‌ها و منافقین باشیم و بدانیم در جامعه دو صدایی در مقابل دشمن درست کردن و کوچه دادن به دشمن، بدترین نوع خیانت است و به قول امیرالمؤمنین علیه‌السلام: سنگ را به همان جا بینداز که از آنجا آمده است، چرا که بدی را جز با بدی نمی‌توان دفع کرد.

وی خاطر نشان کرد: در مراسم تنفیذ حکم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران رهبر معظم انقلاب فرمودند هفت توصیه کلیدی داشتند که نقشه راه سرافرازی دولت و ملت می‌باشد: یکی از توصیه‌ی‌ها رعایت اولویت‌ها بود، فرمودند: امروز از لحاظ زمانی، اولویّت با مسائل اقتصادی بوده، یک تحرّک اقتصادی حساب‌شده‌ی قوی نیاز است و بهبود وضع معیشت مردم یک کار فوری در کوتاه‌مدّت باید باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ