بسیج نبود، انقلاب اسلامی در ماه‌های اول شکست می‌خورد

اقتصاد ایران: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: در دفاع مقدس اگر بسیج نبود، انقلاب اسلامی در ماه‌های اول شکست می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاح دوره معرفتی مهتدون در دانشگاه جامع امام حسین (ع) ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جبهه مقاومت، گفت: پیامبر از مردم اطراف خود شخصیت‌هایی ساخته بود که در میدان‌داری و بصیرت بی‌نظیر بودند اما همین شخصیت‌ها در دوره‌ای نزدیکان پیامبر را تنها گذاشته و یاری نکردند و نیز به آن‌ها از جمله امام حسین (ع) حمله کردند لذا چه اتفاقی افتاده بود که این چنین شد؟ اینها تبدیل شدند به شیعیان ابوسفیان و به نوه رسول خدا حمله کردند.

سردار قریشی اظهار کرد: خطبه‌های امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) و جهاد تبیینی که در مجلس شام انجام دادند سبب شد که خود یزید از کاری که کرده بود برائت بجوید.

وی ادامه داد: از شما دانشجویان می‌خواهم طراحی‌های چندصدساله برای اشغال سرزمین‌های اسلامی را از جنگ جهانی اول را در این دوره موردمطالعه جدی قرار دهید و با این اقدام خواهید فهمید که چرا آمریکایی‌ها و غربی‌ها با این‌همه سرمایه‌گذاری به دنبال استعمار کشورهای اسلامی و شکل‌دادن سرزمین‌های اشغالی هستند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، بیان کرد: این سؤال است که آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها را اداره می‌کنند یا بالعکس آن، در پاسخ می‌گویم که این نگاه غلط است زیرا اینها هر دو یکی هستند و رژیم صهیونیستی یک پایگاه برای آمریکایی‌ها است. اگر سلاح و تجهیزاتی را در سرزمین‌های اشغالی می‌بینید اینها برای صهیونیست‌ها نبوده بلکه برای کمپانی‌های غربی است.

وی، خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس اگر بسیج نبود، انقلاب اسلامی در ماه‌های اول شکست می‌خورد لذا اگر به دفاع مقدس نگاه کنید می‌بینید که از زمانی که نیروهای مردمی ورود کردند نتایج چرخش ویژه‌ای پیدا کرد. اگر امروز در فناوری، پیشرفت و ساخت تجهیزات دفاعی سرآمد منطقه هستیم، می‌بینیم که نگاه بسیجی و جهادی در آن وجود داشته که به این نقطه و جایگاه رسیده‌ایم.

سردار قریشی، مطرح کرد: دشمن وقتی در جنگ سخت در مقابل ما موفق نشد وارد جنگ نرم و ترکیبی شد لذا باید دانشجویان با شناخت جنگ ترکیبی از اهداف دشمن جلوگیری کنند. آنچه که انقلاب ما را تاکنون نگه داشته همان مصون‌سازی و بصیرت جوانان انقلابی است و همچنین اگر ما در طول تاریخ انقلاب هم ضربه‌ای خورده‌ایم از همین ناحیه بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ