خون پاک شهدا شجره طیبه مقاومت را پر بار خواهد کرد

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیر مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اردبیل به دنبال ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: به‌ طور قطع خون شهیدان اسباب تقویت شجره طیبه جبهه مقاومت اسلامی را فراهم می‌آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهربانو ستوده شامگاه جمعه در تجمع طلاب مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اردبیل و عموم بانوان که در محکومیت جنایت ترور شهید هنیه در این واحد حوزوی برگزار شد، اظهار کرد: ترور شهید اسماعیل هنیه اقدامی نفرت‌انگیز با هدف تضعیف روحیه مجاهدان و برهم زدن آرمان فلسطین و مقاومت شکوهمند غزه است.

وی این جنایت مذبوحانه را بیانگر اوج درماندگی و عجز رژیم غاصب صهیونیستی دانست و تصریح کرد: دشمنان یاغی گمان می‌کنند که روحیه آزادی و مقاومت امت اسلامی را می‌توانند از بین ببرند غافل از اینکه به فضل الهی خون‌های پاک شهدای مقاومت روز به روز بر تقویت شجره طیبه جبهه مقاومت اسلامی می‌افزاید.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) اردبیل گفت: رژیم صهیونیستی با انجام این ترور می‌خواهد به گروه‌های فلسطینی نشان دهد که در هیچ جای دنیا مکان امنی برای حضور و زندگی ندارند.

ستوده با اشاره به اینکه شهید اسماعیل هنیه اولین و آخرین شهید نهضت مقاومت نخواهد بود، افزود: اسرائیل امروز آن قدر ناتوان و عاجز شده که دست به ترور می‌زند تا شکست‌ها و ناکامی‌های خود را جبران کند.

مدرس حوزه علمیه خواهران با تاکید بر اینکه عملیات ناجوانمردانه ترور و شهادت اسماعیل هنیه بار دیگر خصلت وحشیگری و متجاوز رژیم صهیونیستی را نشان داد، بیان کرد: در فرهنگ ایثار و مقاومت، شهادت پایان زندگی نیست و بدون شک خون شهیدان سبب بیداری، اتحاد و قدرت بیشتر جبهه مقاومت خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ