رفتار دوگانه رسانه های غربی در برابر جنایت صهیونیستها

اقتصاد ایران: همدان-مسئول خبرگزاری مهر در استان همدان گفت:جبهه رسانه‌ای غرب با سو استفاده از مفهوم آزادی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب میرزایی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی طلیعه باز گشت دین به عرصه اداره جامعه و همه شئون زندگی انسان پس از قرن‌ها ترویج و تبلیغ حذف دین از عرصه عمومی جامعه بود.

وی افزود: حرکتی که به پرچمداری عارف، فقیه، فیلسوف و متکلم عالیقدر شیعه و پس از قرن‌ها تلاش برای حذف خدا و دین از عرصه عمومی جامعه صورت گرفت.

میرزایی ادامه داد: ایجاد الگویی جدید از حضور خدا و برنامه الهی برای اداره جامعه که در آن واقعیت‌های دینی به دور از تحریف‌ها و شبهه زدایی ها برای خدمت به مردم و حل مشکلات و مسائل زندگی آنان صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در حالی که اندیشه مردم سالاری دینی مبتنی بر انقلاب نرم و رسانه‌ای به تاسی از انقلاب عظیم پیامبر اعظم (ص) توسط امام خمینی ره در ایران به پیروزی رسید دنیای استکبار و غرب مدرن که همه تلاش خود را برای زدودن خدا در اداره جامعه در طی چند سال بی اثر می‌دید با استفاده از قدرت رسانه و بوفه‌ای تبلیغاتی به دنبال بدنامی انقلاب شکوهمند اسلامی کرد.

میرزایی ادامه داد: ایجاد فضاسازی‌های رسانه‌ای، برچسب زنی و ترور شخصیت امام و رهبران انقلاب، سو استفاده رسانه‌ای مفاهیمی نظیر آزادی رسانه و حقوق انسان‌ها و برخورد دوگانه با این موضوعات همه تلاش‌های رسانه‌ای غرب برای کند کردن مسیر پیام عالم گیر دفاع از حقیقت و مظلومیت انقلاب اسلامی بود.

وی عنوان کرد: اما علی رغم همه این تلاش‌ها صدا و پیام انقلاب اسلامی که سر منشأ آن فرهنگ و رسانه بود بسیار زود عالم گیر شد و در یکی از نخستین تأثیرات مقاومت اسلامی کشور و سرزمین مقدس اشغال شده فلسطین بر اساس پیام امام خمینی شکل گرفت.

میرزایی بیان کرد: این مقاومت اسلامی فلسطین بود که آرمان آزادی سرزمین‌های اسلامی از قدس شریف تا لبنان و سوریه و مصر را زنده کرد.

وی اضافه کرد: بر ایستادگی در برابر اشغالگری و رژیم سفاک صهیونیستی و رشد و بالندگی شخصیت‌های چون شهید هنیه دمید.

میرزایی افزود: این ندا و رسانه زینبی صدای انقلاب اسلامی و ندای حق خواهی جوانانی برومندش چون شهید صارمی که روز خبرنگار به نام آن شهید ثبت شده است بود که توانست جاذبه واقعی اسلام ناب را به جهانیان نمایان کند و در برابر تروریسم رسانه‌ای و دولتی صهیونیست‌ها برای سرکوب صدای حقیقت ایستادگی کند.

وی گفت: امروز و پس‌از گذشت از بیش از ۴ دههٔ انقلاب شکوهمند اسلامی صدای حق خواهی و ندای سرافرازی حقیقت طلبان جهان علی رغم همه برچسب زنی‌های جبهه باطل رسانه‌ای توسط خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای جبهه حق از همیشه بلند تر است.

میرزایی مطرح کرد: عالم گیر شدن صدای مظلومیت ۴۰ هزار انسان بی گناه قتل عام شده در جنایت‌های صهیونیست‌ها در ماه‌های گذشته یعنی برتری رسانه‌ای جریان حقیقت متأثر از انقلاب اسلامی و گرایش به حقیقت در رسانه‌ها برتری یافته است.

وی افزود: با ابلاغ بلندترین سلامها و درودها بر روان پاک همه شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهدای رسانه و بخصوص شهدای رسانه در نوار غزه بر آرمان‌های اصیل رسانه انقلاب اسلامی و اجرای آن همچون حل مشکلات صنفی اصحاب رسانه، بیان مطالبات مردم، پیگیری و اجرای عدالت در همه جای عالم از همدان تا غزه تاکید می‌کنیم.

میرزایی بیان کرد: مطالبه جدی امروز جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی پاسخ قاطع و جدی و تمام کننده به جنایت‌های بی حد و حصر رژیم غاصب صهیونیستی در ترور شهید هنیه و سایر فرماندهان مقاومت و هزاران انسان بی گناه است.

وی افزود: هر چند جبهه رسانه‌ای غرب با سو استفاده از مفهوم آزادی در برابر این جنایت‌های سکوت کرده است اما رسانه انقلاب اسلامی و خبرنگاران حقیقت طلب بر این مطالبه میلیونها انسان در پاسخ دادن و انتقام از این جنایت تاکید دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ