بیش از ۶ هکتار به عرصه‌های فضای سبز گرگان اضافه شد

اقتصاد ایران: گرگان- شهردار گرگان ازاضافه شدن بیش از ۶ هکتار به عرصه‌های فضای سبز این شهر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدرضا سیدالنگی به رضایتمندی شهروندان از اقدامات انجام شده از جمله اجرای نهضت آسفالت در شهر گرگان اشاره و آن را چشمگیر توصیف کرد و اظهار کرد: شهرداری با به‌کارگیری همه توان و ظرفیت‌های موجود و همچنین مدیران پرتلاش خود، اتفاقات خوبی را در این شهر رقم زده است.

وی با اشاره عقب‌افتادگی مستمر شهر گرگان از دوره‌های گذشته تا کنون، افزود: برای اینکه بخشی از این عقب‌افتادگی را جبران کنیم، باید همه امورات را جهاد گونه جلو ببریم. زمان پاسخگویی به شهروندان را باید کوتاه‌تر کنیم و کارها را برابر قانون و به نفع مردم انجام دهیم.

شهردار گرگان یکی از اقدامات بی‌بدیل در دوره کنونی مدیریت شهری را اضافه شدن بیش از ۶ هکتار به عرصه‌های فضای سبز این شهر دانست و گفت: گرگان شهر سبز نیست و با وجود ساخت پارک‌های محله‌ای و بوستان‌های متعدد اما سرانه فضای سبز در این شهر پایین است. در عین حال تلاش زیادی از سوی همکاران شهرداری در این دوره کشیده شد و توانستیم بیش از ۶ هکتار به این عرصه‌ها اضافه کنیم.

وی در بخش دیگر سخنانش بر توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: کارکرد شهرداری‌ها صرفاً حوزه عمرانی نیست و امروز شهرداری‌ها در مسائل فرهنگی و اجتماعی نقشی مهم و مؤثر دارند. در موضوع اربعین، همه ساله شهرداری‌های سراسر کشور از جمله در گرگان اقدامت بزرگی را انجام می‌دهند. باید تلاش کنیم تا فرهنگ شهروندی در جامعه تقویت شود چراکه با مشارکت شهروندان مشکلات رفع خواهد شد.

سیدالنگی اظهار کرد: شهرداری گرگان کارها را در راستای اهداف سیستمی و تحقق منویات رهبر انقلاب که اتفاقاً در مراسم تنفیذ رئیس جمهور بر آنها تاکید کرده‌اند، انجام می‌دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ