ترور شخصیت‌ها رژیم صهیونیستی را از باتلاق مرگ نجات نخواهد داد

اقتصاد ایران: بندرعباس- استاد اخلاق حوزه علمیه هرمزگان گفت: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با ترور شخصیت‌های مقاومت خود را از درون باتلاقی که مرگ او را حتمی کرده است بیرون بکشد.

آیت الله سید محمد علی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت شهادت شهید القدس «اسماعیل هنیه» اظهار کرد: یکی از عوامل گسترده شدن بساط ظلم در منطقه وجود غده‌ای سرطانی به عنوان رژیم صهیونیستی است و قطعاً خداوند متعال با دستان پر برکت مردم مظلوم غزه، لبنان، یمن و ایران بساط ظلم را از منطقه غرب آسیا جمع خواهد کرد و آرمان قدس امام خمینی (ره) تحقق پیدا خواهد کرد.

وی افزود: امام عظیم الشان فرمودند که آرمان ما چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب آزادسازی قدس شریف بود از این رو لازم است ملت‌های اسلامی با وحدت ریشه اسرائیل را در منطقه نابود کنند که قطعاً خون شهدا نیز باعث خواهد شد که کاخ ظلم جنایتکاران هر روز بیشتر از دیروز متزلزل تر شود.

استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: خداوند متعال برای هر ظلمی پایانی قرار داده است و جنایاتی که رژیم صهیونیستی در ۱۰ ماه گذشته انجام داده است نشان از استیصال آن‌ها دارد و صهیونیست‌ها را به خط پایان نزدیک تر خواهد کرد.

وی ادامه داد: همه مومنان باید برای برای نابودی دولت‌های منحوس آمریکا و اسرائیل دعا کنند تا مردم جهان بتوانند نفس راحتی بکشند.

آیت الله معصومی بیان کرد: خداوند متعال برای انسان‌های مجاهد طبق آیات قرآن کریم «اجر عظیم» قرار داده است و «اجر عظیم» یعنی پاداشی که در باور انسان‌ها نمی‌گنجد و ما نمی‌توانیم در تصورات خود آن را ارزیابی کنیم چرا که فقط خداوند است که میزان عظمت این اجر را می‌داند.

تولیت حوزه علمیه مالک اشتر بندرعباس ادامه داد: اجر عظیم مربوط به کسانی است که تحت ولایت خداوند به مجاهدت بپردازند و از این باب جبهه مقاومت فلسطین تحت ولایت قرار دارند و پیروزی‌هایی هم که کسب می‌کنند حاصل تبعیت آن‌ها از ولایت است.

وی بیان کرد: ۱۰ ماه مقاومت در برابر جنایتکاری رژیم صهیونیستی و به خیابان کشاندن مردم جهان برای دفاع از آرمان فلسطین یک پیروزی بزرگ به شمار می‌آید که شهید «اسماعیل هنیه» در سایه سار ولایت نقش بسزایی در آن داشت و لازم است تاکید کنیم که چنین پیروزی بزرگی با هیچ نوع از دیپلماسی‌ها به دست نمی‌آمد.

وی با تاکید بر اینکه حرکت بر مبنای منویات رهبر معظم انقلاب عامل پیروزی همه جریان‌های مقاومت است، گفت: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند با ترور شخصیت‌های مقاومت و طرح‌های مختلف خود را از درون باتلاقی که مرگ او را حتمی کرده است بیرون بکشد اما رهبر معظم انقلاب وعده پاسخ سخت داده است که این پاسخ در بهترین زمان به رژیم صهیونیستی داده خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ