طوفان بشری در محکومیت ترور هنیه و فواد شکر+فیلم

اقتصاد ایران: هزاران یمنی با برگزاری راهپیمایی در صنعا انزجار خود را از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از المسیره، ترور جنایتکارانه شهید اسماعیل هنیه که چند دهه با اشغالگری رژیم صهیونیستی مقابله کرد بر دل مردم یمن اندوهی عمیق بر جای گذاشت. یمنی‌ها، به شدت از رژیم صهیونیستی خشمگین شدند؛ رژیمی که هر بار شکست می‌خورد، به ترور و جنایتی جدید رو می‌آورد.

میلیون‌ها تظاهرکننده یمنی در میادین شهرهای مختلف این کشور با اعلام همدردی با ملت فلسطین در شهادت شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر فقید جنبش حماس، تاکید کردند به حمایت از فلسطین تا پایان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شکسته شدن محاصره این منطقه از خاک فلسطین ادامه خواهند داد.

تظاهرکنندگان یمنی در بیانیه‌ای اعلام کردند: پناه بردن رژیم صهیونیستی به سیاست ترور، تلاشی برای فرار از شکست در نوار غزه و بازیابی بازدارندگی از دست رفته این رژیم در عملیات طوفان الاقصی است.

تظاهرکنندگان یمنی تاکید کردند: دشمن صهیونیستی بعد از ضربات کوبنده‌ای که از جبهه‌های پشتیبان مقاومت دریافت کرد، دریافته است که بازدارندگی این رژیم کاملاً از بین رفته و هیبت و ابهت آن در غزه به خاک مالیده شده است.

در بیانیه تظاهرکنندگان یمنی تصریح شده است: دشمن باید بداند دورانی که اسرائیل بدون هیچ گونه مانعی اقدام به کشتار می‌کرد به سر آمده است و زمان محور قدس، جهاد و مقاومت فرا رسیده است.

مردم یمن هچنین اعلام کردند: ما ضمن پشتیبانی از نیروهای مسلح مجاهد یمن و همه جبهه‌های محور مقاومت در زمینه آمادگی کامل و پاسخ بزرگ به رژیم اشغالگر، بر موضع همیشگی مان در حمایت از فلسطین تا زمان متوقف شدن تجاوز این رژیم و پایان محاصره نوار غزه تاکید می‌کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ